Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | В місті працювала виїзна медико-технічна бригада
AA

В місті працювала виїзна медико-технічна бригада

Для зручності інвалідів, дітей-інвалідів, які проживають у віддалених районах Миколаївської області або не мають змоги зробити замовлення на протезно-ортопедичному підприємстві за станом здоров’я, працюють виїзні медико-технічні бригади підприємства у складі лікарів ортопедів-травматологів та техніків-протезистів, що дає можливість людям з особливими потребами отримувати протезно-ортопедичну допомогу як у найближчому населеному пункті, так і безпосередньо за місцем проживанням. Виїзні бригади обслуговують всі райони області, будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів                                                                         

Одна з таких бригад 13 квітня працювала в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради. Особи з обмеженими фізичними можливостями, діти-інваліди та діти до  18 років в управлінні отримували направлення (при наявності необхідних документів) щодо забезпечення протезно-ортопедичними виробами за індивідуальними замовленнями (протези верхніх та нижніх кінцівок, ортези, корсети, ортопедичне взуття та ін.)    

На прийом до лікарів звернулося 38 осіб для забезпечення ортопедичними виробами.

 

Читайте також

ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ГРОМАДИ!

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

На теперішній час наша громада знаходиться в межах встановлених граничних лімітів споживання електро...

Шановні голови ОСББ та управителі!

Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради

Шановні голови ОСББ та управителі! Якщо є нагальна потреба у завезенні піску в пісочниці на дитяч...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 16.05.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

  Станом на 16 травня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської тери...