До уваги студентів та абітурієнтів Южноукраїнської громади
Управління освіти імені Бориса Грінченка Южноукраїнської міської ради інформує про місця зі стійким...
Res --> 1
Направлення дитини логопедом до лікаря-невролога викликає у батьків тривогу й питання. Для чого нам потрібно йти до лікаря? Який зв'язок між логопедом й неврологом? Чи можливо обійтися без лікаря?
Для того, щоб краще зрозуміти, у яких випадках та з якою метою малюка слід показати неврологу, розглянемо фізіологію.
У формуванні мовлення беруть участь різні системи мозку, провідні шляхи, асоціативний центр, аналізатори чутливості, різні нерви (блукаючий, лицевий, під’язиковий тощо) та інші мозкові структури, у першу чергу, кора мозку. Саме в корі знаходяться основні центри мовлення. Механізм розвитку ряду мовних порушень пов’язаний з патологіями та особливостями нервової системи. Складна організація мовленнєвих механізмів потребує злагодженого функціонування її відділів.
Батьки витрачають сили, час, кошти на розвиткові заняття, а проблема залишається. Це свідчить про те, що дитина потребує комплексної допомоги. Без цього ефективність занять з логопедом знижується.
Суть проблеми глибше, ніж здається або хочеться думати. Ряд мовних порушень – не самостійні ознаки, а прояви розладів нервової системи. Причин може бути багато: токсикози вагітності, асфіксії, перенесені інфекції, травми та інше. Все це доволі поширені явища, наслідки яких не видно відразу. Інколи єдина тривожна ознака – це порушення мовлення. Батьки звертаються в першу чергу до логопеда. Після проведення обстеження, збору анамнезу, логопед, у разі необхідності, рекомендує консультацію лікаря-невролога. Неврологічний прийом схожий на педіатричний, але з акцентом на дослідженні нервової системи. Обсяг діагностичних заходів буде залежати від результатів консультації й очікуваного діагнозу. Найбільш клінічно значущими методами є електроенцефалографія, МРТ головного мозку, ультразвукова доплерографія тощо.
При виявленні органічної патології призначається лікування (лише лікар може призначати медичні препарати!). Без впливу безпосередньо на осередок проблеми (системи мозку, його коркові структури, провідні шляхи та інші структури нервової системи, в залежності від ситуації), застосовуючи лише зовнішні методи корекції, успіху неможливо досягти. Якщо своєчасно не звернутися до потрібного фахівця, то проблема буде загострюватися. Комплексний підхід логопеда й невролога дозволить досягти максимального ефекту.
Чи варто ризикувати?
Шановні батьки!
Якщо у Вас є запитання стосовно розвитку Ваших дітей, Ви можете отримати консультацію фахівців інклюзивно-ресурсного центру, який знаходиться за адресою:
місто Южноукраїнськ, бульвар Шкільний, 3 (Южноукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2),
кабінет № 208, т. 5-61-36.
Управління освіти імені Бориса Грінченка Южноукраїнської міської ради інформує про місця зі стійким...
28 червня у м. Одеса відбулись громадські слухання «Реформа профільної середньої освіти: Микол...
5 червня Іванівську гімназію відвідала робоча група, яка була створена розпорядженням міського голов...
31 травня 2024 року у закладах загальної середньої освіти Южноукраїнської міської територіальної гро...
Від імені Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету щиро вітаємо Вас зі святом останнь...
Створення ліцеїв – це вимога реформи, яка триває в Україні, для впровадження профільної старшо...
27.05.2024 року з 15.00 до 17.00 управління освіти Южноукраїнської міської ради&n...
20 травня відбулася нарада міського голови Валерія Онуфрієнка з керівниками ліцеїв м. Южноукраїнська...
Презентація вищих навчальних закладів, що готують спеціалістів для енергетичної галузі, була проведе...
Відповідно до Розпорядження міського голови від 15.04.2024 року №110-р «Про проведен...