Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До відома керівників підприємств, голів профспілкових організацій та трудових колективів!
AA

До відома керівників підприємств, голів профспілкових організацій та трудових колективів!

Управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради у відповідності до рекомендацій Миколаївської обласної ради профспілок та на виконання вимог ст.2 Закону України «Про колективні договори і угоди», ст.17 Закону України «Про підприємства в Україні», ст.11, 12 Кодексу законів про працю України пропонує розпочати двосторонні переговори та закінчити роботу з укладання колективних договорів на      2016 рік до 1 березня з наступною повідомною реєстрацією до 1 квітня     2016 року.

Підприємства, на яких укладено довгострокові колективні договори, повинні внести зміни та доповнення до них у зв’язку зі змінами, які стались в законодавстві України, особливо в частині оплати праці, та надати на повідомну реєстрацію.

Повідомна реєстрація колективних договорів, змін та доповнень до діючих довгострокових колективних договорів здійснюється в управлінні праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради за адресою: бульвар Цвіточний, 4 кабінет 25.

Читайте також

Пам’ятаємо!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Сьогодні минають роковини загибелі Захисника України, воїна нашої громади, старшого сержанта, головн...

З нагоди річниці отримали нагороди

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Урочисті збори з нагоди 26-ї річниці створення Центрального органу виконавчої влади з питань виконан...

Кіберзалежність

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На початку свого розвитку комп’ютерні технології здебільшого застосовувалися для роботи, але з...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 22.04.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

  Станом на 22 квітня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської тери...