![](http://yu.mk.ua/uploads/files/2024/7/23/news/box3/c2b21b73b6ff5934293883792447fe16.png)
Юридична підтримка ветеранам
Соціальні гарантії та пільги для ветеранів Соціальні гарантії та пільги для сімей загибли...
Res --> 1
Відповідно до рішень виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 16.03.2011 №94 і від 13.02.2008 №56 «Про затвердження маршрутної мережі міських автобусних маршрутів загального користування та спеціальних (дачних) маршрутів» оголошується конкурс на перевезення пасажирів на спеціальних (дачних) маршрутах в місті Южноукраїнську Миколаївської області у звичайному режимі: «Торговий центр по вул. Миру («п’ятачок) – СОТ «Протон» - СОТ «Південний Буг» та «Будинок побуту «Чайка» - СОТ «Бузьке»
Виконання рейсів – по певних днях тижня, сезонний.
Конкурс на перевезення пасажирів на автобусному маршруті проводиться відповідно достатті 43 Закону України «Про автомобільний транспорт», порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 №1081, умов конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, організатором перевезень на яких є виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради, затверджених рішенням виконавчого комітету від 25.03.2010 №119.
Метою проведення конкурсу є вибір на конкурсних засадах юридичних або фізичних осіб, які здатні забезпечувати належну якість обслуговування перевезень пасажирів на спеціальних (дачних) автобусних маршрутах, дотримання вимог транспортного законодавства України, інших нормативно-правових актів і виконання договірних умов з замовником перевезень.
На автобусних маршрутах загального користування можуть бути задіяні автобуси категорії М2 класу А, категорії М3 класу А.
Конкурс відбудеться 26 лютого 2016 року у 10-00 за адресою:
м. Южноукраїнськ, вул. Дружби народів,48 у залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради.
Інформацію про об’єкт конкурсу та бланки документів для участі у конкурсі можна отримати щоденно (крім вихідних) з 9.00 до 17.00 за адресою: Миколаївська область м. Южноукраїнськ, вул. Дружби народів, 23 кім. 93 а,б. (АВБ «Чайка») управління житлово-комунального господарства та будівництва Южноукраїнської міської ради.
Конкурсна пропозиція подається особисто або уповноваженою особою перевізника-претендента у двох закритих конвертах з 8.00 до 17.00 у робочі дні, за адресою: Миколаївська область м. Южноукраїнськ, вул. Дружби народів, 23 кім. 93 а,б. (АВБ «Чайка») управління житлово-комунального господарства та будівництва Южноукраїнської міської ради.
Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі: 11.02.2016 до 17.00 годині.
Адреса офіційного сайту міста Южноукраїнська, на якому розміщується інформація про конкурсну документацію: yu.mk.ua
Телефони для довідок та консультацій з питань проведення конкурсу за телефонами:
управління житлово - комунального господарства та будівництва Южноукраїнської міської ради
тел./факс (05136) 2-10-57, 5-56-37
Заява на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування
Соціальні гарантії та пільги для ветеранів Соціальні гарантії та пільги для сімей загибли...
Станом на 23 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської тер...
Управління освіти імені Бориса Грінченка Южноукраїнської міської ради інформує про місця зі стійким...
22.07.2024 відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань соціального захисту, охорони...
Відповідно до Порядку забезпечення функціонування «соціальних палат», затвердженого ріше...
Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає перелік...
19.07.2024 відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань житлової політики, комунально...
З 14 по 20 липня в Южноукраїнській міській територіальній громаді зареєстровано 7 актових записів...
Станом на 22 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гро...
Костянтинівська бібліотека-філія дякує своїм постійним читачам за подарунки та увагу до нашої бібл...