Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Взаємодія закладів освіти із Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо роботи з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.
AA

Взаємодія закладів освіти із Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо роботи з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.

 17 жовтня в управлінні освіти Южноукраїнської міської ради відбулась робоча нарада за участю представників Южноукраїнського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді ( далі – Центр ) на чолі з директором Центру Аллою Дизик та представників управління освіти на чолі з начальником Юрієм Сінчуком. Алла Дизик наголосила на основних завданнях Президента України В. Януковича з вдосконалення роботи соціальних служб шляхом повного охоплення соціальними послугами найуразливіших категорій населення, раннього виявлення проблемних сімей та вчасного надання їм підтримки.
Основною метою наради було обговорення питання взаємодії закладів освіти із Центром щодо роботи з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. Мова йшла про спільні заходи профілактичної та просвітницької роботи серед батьків та учнів навчальних закладів.
Начальник управління освіти Юрій Сінчук зауважив про необхідність такої роботи, тому що це дасть можливість на ранньому етапі виявляти кризові сім’ї та вчасно надавати їм соціально-психологічну допомогу.
Директор Центру Алла Дизик наголосила на важливості залучення дітей до громадської та гурткової роботи в середніх загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах.
За підсумками наради сторонами було вирішено підготувати пропозиції додаткових заходів по взаємодії, адже лише безперервна тісна співпраця дасть позитивні результати.

Читайте також

Відбулася комплексна перевірка Южноукраїнської міської територіальної громади щодо виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

У період з 23 по 26 квітня 2024 року за розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адмін...