Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Пояснення щодо порядку подання кандидатур до присвоєння почесного звання України „Мати – героїня”
AA

Пояснення щодо порядку подання кандидатур до присвоєння почесного звання України „Мати – героїня”

У зв”язку із надходженням звернень від багатодітних матерів щодо присвоєння почесного звання України „Мати – героїня” управління молоді, спорту та культури Южноукраїнської міської ради надає пояснення щодо порядку подання кандидатур до присвоєння названим вище званням.
Відповідно до Указу Президента України від 21.08.2004 №9632004 „Про Порядок представлення до нагородження та вручення державних нагород” та Указу Президента України від 28.07.2007 №6742007 „Про внесення змін до Положення про почесні звання „Мати – героїня” присвоюється жінкам, які народили та виховали до восьмирічного віку п’ятьох і більше дітей (тобто п’ятій дитині жінки на момент подання має виповнитися вже вісім років), враховуючи вагомий особистий внесок у виховання дітей у сім”ї, створення сприятливих умов для здобуття дітьми освіти, розвитку їх творчих здібностей, формування високих духовних і моральних якостей.
Клопотання перед обласними органами виконавчої влади про представлення до нагородження почесним званням виносять органи місцевого самоврядування за місцем проживання у випадку, якщо мати не працює, або трудовий колектив, в якому працює мати.
Особливу увагу необхідно приділити конкретним заслугам жінки, вказавши всі її заслуги, рівень виховання та освідченності дітей, їх моральний та духовний розвиток.
Жодного вікового обмеження для жінок вищевказаними Указами Президента не вказано.
Для подання кандидатури на присвоєння почесного звання України „Мати – героїня”
Обов’язковим подання наступних документів:
1. Нагородний лист – 3 екземпляри в оригіналі.
2. Довідка з місця проживання про склад сім”ї.
3. Завірені копії свідоцтв про народження всіх дітей.
4. Лист – клопотання щодо підтримки кандидатури до присвоєння почесного звання „Мати – героїня” .
5. Копія паспорта жінки (1,2,11 сторінки).
6. Витяг з протоколу засідань органів місцевого самоврядування, трудових колективів підприємств, установ, організацій, на яких було прийнято рішення про висунення кандидатур до відзначення.
7. Характеристика самої жінки ( з місця роботи).
8. Характеристики всіх дітей з місця навчання (роботи).
9. Довідка з міського відділу управління Міністерства внутрішніх справ у Миколаївській області стосовно наявності ( відсутності) покарань та приводів батьків та дітей.
10. Довідку від служби у справах дітей щодо того, чи перебувала сім’я на обліку у службі дітей
11. Довідку з центру соціальних служб сім”ї, дітей та молоді Южноукраїнської міської ради про те, чи перебувала сім’я на обліку сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.
12. Довідка з управління освіти про успішність, участь у шкільних та позашкільних заходах, гуртках, творчих колективах.

За довідками звертатися по телефону: 2-11-25, 5-42-41 Час роботи з 8.00 до 17.15 години, п’ятниця до 16.00 Обідня перерва з 12.00 до 13 00
 

Читайте також

Відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

22.07.2024 відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань соціального захисту, охорони...

Перелік вакантних посад, наявні в м.Южноукраїнську станом на 22.07.2024

Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості

Южноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає перелік...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 22.07.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Станом на 22 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гро...

Пам’ятаємо!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Сьогодні минають роковини загибелі Захисника України, воїна нашої громади, матроса 36-ї окремої бриг...