Оформити звернення

До уваги мешканців міста!

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Зразок письмового зверненння

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження (ст.5 Закону України "Про звернення громадян" )

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів (ст.20 Закону України "Про звернення громадян").

 

 

КРОК 1

 

Якщо у вас виникла проблема, яка потребує термінового вирішення, телефонуйте на "гарячу" лінію

5-99-70 

 

 

КРОК 2

 

Якщо ви бажаєте подати письмове звернення, ви можете оформити його за зразком або заповнити форму електронного звернення

 

КРОК 3 

Якщо  ваше питання або пропозиція стосується всього міста та потребує системного підходу, перегляньте відкриті петиції, щоб знайти пов'язану з вашим питанням, і додайте свій підпис

Якщо ваше питання не відображене в переліку петицій, пропонуємо створити нову петицію до влади міста