Графіки гарячих ліній

             

Графік функціонування телефонних "гарячих ліній»

 

Графік функціонування у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради «телефонної гарячої лінії» з питань реалізації громадянами м. Южноукраїнськ права на звернення щодо вирішення нагальних питань життєдіяльності міста

Графік проведення  телефонних "гарячих ліній" начальником фінансового управління Южноукраїнської міської ради на 2017 рік

Графік проведення  «телефонних гарячих ліній» начальником та заступником начальника управління, начальниками відділів управління молоді, спорту та культури Южноукраїнської міської ради на 2017 рік

Графік проведення  «гарячих» телефонних ліній з громадянами м. Южноукраїнська директором ЮМЦСССДМ на 2017 рік

Графік проведення «телефонних гарячих ліній» начальником та заступником начальника управління, начальниками відділів житлово - комунального господарства та будівництва Южноукраїнської міської ради на 2017 рік

Графік проведення "гарячих" телефонних ліній начальником служби у справах дітей Южноукраїнської міської ради на 2017 рік

Графік проведення «телефонних гарячих ліній» директором та головним інженером КП ТВКГ на 2017 рік

Графік щотижневих «гарячих» телефонних ліній спеціалістів управління соціального захисту населення, охорони здоров’я та праці Южноукраїнської міської ради  на 2017 рік

Графік функціонування „телефону довіри” з питань реалізації громадянами м.Южноукраїнськ права на звернення щодо виявлення фактів корупції та інших зловживань з боку працівників управління соціального захисту населення, охорони здоров’я та праці надання пропозицій щодо підвищення ефективності роботи управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради у 2017 році

Графік проведення "гарячих" телефонних ліній з громадянами начальником управління соціального захисту населення, охорони здоров’я та праці Южноукраїнської міської ради та заступниками начальника управління у 2017 році щодо питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом

Графік проведення телефонної „гарячої” лінії з питань соціального захисту населення директором територіального центру та його заступником на 2017 рік

Графік проведення щотижневої телефонної „гарячої” лінії директором територіального центру та його заступником на 2017 рік

Графік функціонування „телефону довіри” з питань реалізації громадянами Миколаївської області права на звернення та особистий прийом, про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів праці та соціального захисту населення, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів праці та соціального захисту населення у 2017 році