AA

Головна


       


        


      


Гаряча лінія виконкому - 068 009 5456

Поліція (черговий) - 098 041 8040

Служба порятунку - 101 (з мобільного телефну безкоштовно)

У разі виявлення підозрілих осіб (або предметів) - 096 520 2336

Гаряча лінія з питань соціального захисту населення

Гаряча лінія КЗ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Южноукраїнської міської територіальної громади»

Гаряча лінія з питань надання гуманітарної допомоги територіальним центром:
0689451900 або (05136) 5-55-37


 


           


        


Розпорядження міського голови
від 15.03.2024 №69-р

"Про скликання 45 сесії Южноукраїнської міської ради 
VIII скликання"

 


Графік засідань постійних комісій Южноукраїнської міської ради 

до пленарного засідання 45 сесії, яка відбудеться 28.03.2024

21.03.2024

13-00

в приміщенні великої (сесійної) зали виконавчого комітету

Постійна комісія міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту

Голова комісії – ХЛОБИСТОВА Валерія Валеріївна

Порядок денний комісії складає 4 питання порядку денного сесії

22.03.2024

11-00

в приміщенні великої (сесійної) зали виконавчого комітету

Постійна комісія міської ради з питань житлової політики, комунального господарства, власності, комунального майна та приватизації, транспорту, природокористування, охорони довкілля та енергозбереження

Голова комісії – ЗАРЕНОК Андрій Анатолійович

Порядок денний комісії складає 13 питань порядку денного сесії

22.03.2024

14-00

в приміщенні великої (сесійної) зали виконавчого комітету

Постійна комісія міської ради  з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту, туризму та реінтеграції ветеранів

 Голова комісії – МАРТИНКО Антоніна Валеріївна

Порядок денний комісії складає 4 питань порядку денного сесії

26.03.2024

14-00

в приміщенні великої (сесійної) зали виконавчого комітету

Постійна комісія міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, інвестицій, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва

 Голова комісії – АНДРЄЄВА Ольга Іванівна

Порядок денний комісії складає 4 питання порядку денного сесії

27.03.2024
15-00
в приміщенні
великої
(сесійної) зали
виконавчого
комітету

Постійна комісія міської ради з питань земельних відносин та земельного
кадастру, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток,
історичного середовища та благоустрою

Голова комісії – РИБАКОВА Людмила Анатоліївна

Порядок денний комісії складає 14 питань порядку денного сесії

28.03.2024

10.00

Пленарне засідання 45 сесії


 

Новини

Щодо повідомлення RASFF

Вознесенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області

Вознесенським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області...

Щодо повідомлення RASFF

Вознесенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області

Вознесенським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області...

Інформує КП ТВКГ

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

  Комунальним підприємством «Теплопостачання та  водо-каналізаційне господар...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 19.03.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Станом на 19 березня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіально...

Оголошення

Комунальне підприємство «Грааль»

Комунальне підприємство «Грааль» Южноукраїнської міської ради, код ЄДРПОУ: 41340464 ...

Масниця у відділенні оздоровчо-реабілітаційних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

До відділення оздоровчо-реабілітаційних послуг КЗ «Територіальний центр соціального...