![](http://yu.mk.ua/uploads/files/2024/7/3/news/box3/85090cd654ee41a9b254df772d27e0ce.jpeg)
Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Res --> 1
Шановні громадяни!
Консультації з питань соціального захисту населення можна отримати за телефонами «гарячої» лінії:
- з питань державних соціальних допомог, житлових субсидій - мобільний телефон: 099-137-14-68, робочий тел. 5-65-36, 5-57-19;
- з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб - мобільний телефон: 098-893-79-38, робочий тел. 5-50-03, 5-82-30;
- з питань надання пільг постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, ветеранам праці, дітям війни та членам сім’ї пільговиків, учасникам бойових дій та АТО - мобільний телефон: 098-893-72-70, робочий тел. 5-44-66;
- з питань трудових відносин між працівником та роботодавцем, оплати праці, охорони праці, колективних договорів - мобільний телефон 098-893-80-66, робочий тел. 5-55-27
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...
Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація електрогенераторів....
Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...
З метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб...
27.06.2024 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради організована робот...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, зв’язку з початком робо...
Чи можливе звільнення з ініціативи працівника у разі втрати зв'язку із роботодавцем внаслідок во...
Стартував проєкт «Місце надії України» (Ukrainian Hope Place) З 1 березня 2024...
Розпорядженням міського голови від 18.06.2024 №178-р відповідно до п.61 Порядку проведення приз...