Обговорили результати опитування по впровадженню Громадського бюджету
18.07.2024 втретє відбулась зустріч з активними мешканками та мешканцями Южноукраїнської громад...
Res --> 1
Маючи досвід життя в умовах COVID – 19, підтримуймо підприємництво міста та інвесторів з новими захищеними робочими місцями, як засіб кращого обслуговування містян в товарах, роботах, послугах.
Карантинні заходи в протидію поширенню COVID-19 призвели до зниження економічної активності в країні та місті. І у нас є втрата робочих місць і загроза їх непоновлення враховуючи карантинні обмеження, яких ми маємо дотримуватись на постійній основі.
У зв’язку з цим виникла нагальна необхідність здійснення заходів, спрямованих на відновлення діяльності і розвиток малого і середнього підприємництва, сприяння залученню в місто інвестицій на захищеній, соціально гарантованій основі їх роботи, підтримку українського виробника.
Для Южноукраїнська важливе працевлаштування його мешканців, бо від цього залежить наповнення бюджету міста, купівельна спроможність містян, їх можливість задовольняти свої потреби, своєчасно оплачувати комунальні послуги.
З метою знаходження шляхів покращення життя мешканців міста, з огляду на фактор загрози пандемії, розпорядженням міського голови від 10.04.2020 №83-р започатковано діалог з громадою міста. В рамках вказаного діалогу пропонується Громадська ініціатива.
В її контексті виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради звертається до мешканців міста Южноукраїнська з проханням підтримати повне зняття мораторію на забудову міста, встановленого рішенням міської ради від 19.04.2018 №1103.
Віковий досвід боротьби з пандеміями, які вартували сотням мільйонів життів людей, чітко зафіксував, що в місцях їх проживання потрібно мати здорову економіку, досконалу медицину, території проживання людей мають бути забезпечені сучасним санітарним обслуговуванням, міста повинні мати достатню кількість громадських вбиралень, має бути сформована нова культура особистого і суспільного життя.
Поки надійдуть державні рішення, виконавчий комітет пропонує Проєкт соціального сприяння досягненню результативності життєвих можливостей при карантинних обмеженнях. Він не потребує обтяжливої боротьби з популізмом. Кожен буде на виду. Виконавчий комітет буде виконувати свої повноваження, міська рада свої і всі разом будуть працювати на людей.
Ми вже проходили іспити владних потрясінь в місті, SARS CoV-2 - це фактор, який має нас навчити злагоді, потребі вдосконалювати економіку міста, цінувати життя!
Виконавчий комітет започатковує розбудову соціально спрямованих і захищених від COVID - 19 об’єктів торгівлі та сфери послуг, в результаті чого буде створюватись в Южноукраїнську від 150 до 250 і більше додаткових робочих місць. Окремо чекаємо пропозицій на створення виробничих потужностей, які орієнтовані на випуск власного продукту споживання.
Повноваження на розміщення та забудову будуть здійснюватись через паспорти прив’язки та містобудівні умови, видані виконавчими органами Южноукраїнської міської ради, за властивими їй процедурними рішеннями.
Підтримайте пропозицію виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради контактно за листом опитування та через сайт нашого міста!
18.07.2024 втретє відбулась зустріч з активними мешканками та мешканцями Южноукраїнської громад...
11 червня, розпочалась програма AGROw UP - це безплатні консультації та вебінари для українського бі...
30 травня 2024 року та 31 травня 2024 року в великій залі виконавчого комітету Южноукраїнської міськ...
Міський голова Валерій Онуфрієнко, перший заступник міського голови з питань&nbs...
27 травня 2024 року відбулася онлайн зустріч представників виконавчого комітету Южноукраїнської місь...
Відбулась онлайн-зустріч з представниками Полянської сільської громади Закарпатської області, на які...
Що потрібно знати, щоб успішно отримати грант на розвиток власного бізнесу? Розібратися з усіма пита...
В Україні досі розповсюджений бізнес без офіційної реєстрації. І це стосується, як і невеликих підпр...
Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері г...
У зв’язку з аварійно-ремонтними р...