![](http://yu.mk.ua/uploads/files/2024/7/3/news/box3/85090cd654ee41a9b254df772d27e0ce.jpeg)
Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Res --> 1
Ветерани є членами суспільства, а не окремою “кастою”.
У суспільстві прийнято вважати, що для адаптації ветеранам потрібні особливі умови та особлива допомога. Проте ветерани мають потужний потенціал для адаптації, враховуючи їх військовий досвід. Вони передусім є людьми, громадянами, клієнтами різноманітних організацій і поділяють більшість потреб з кожним із цивільних людей.
Не можна використовувати твердження, які принижують гідність, знецінюють досвід або можуть викликати бурхливу реакцію ветеранів і сприйматися як образливі. Ось приклади недоречних фраз:
❌Я теж збирався/лась піти на війну, але…
❌Війна – це жахливо.
❌Ви пройшли жахи війни.
❌Скоріше б те все вже закінчилось.
❌А я чув/ла що там твориться…
❌Кому та війна потрібна…
❌Ми вас туди не посилали.
❌Вони ж наші брати.
❌Завжди мирно жили.
❌Я знаю одного, він після повернення став неадекватним.
Ветеран і головний психолог Гарячої лінії Українського ветеранського фонду Олександр Чаморсов ділиться основними принципами, які варто використовувати під час контакту:
✅Бути щирим, тримати рівновагу.
✅Застосовувати активне слухання (короткими вигуками, положенням тіла, виразом обличчя, кивками головою тощо).
✅Не ставити підряд більше двох питань, залишати можливість пауз.
✅Формувати атмосферу гідності й поваги.
✅Поважати автономність людини.
✅Дотримуватись домовленостей.
✅Надавати чітку і зрозумілу інформацію (в зручній формі для людини).
✅Працювати над власними стереотипами.
✅Дотримуватись етичних принципів та принципів анонімності.
Детальніше про спілкування з військовими і ветеранами читайте у статті Олександра Чаморсова: https://cutt.ly/GeyreEA7
Під час складних випробувань не слід нехтувати кваліфікованою допомогою. Фахівці Гарячої лінії Українського ветеранського фонду надають підтримку щодня та цілодобово. Дзвінки у межах України безплатні: 0800332029.
Цей проєкт став можливим завдяки програмі Український Фонд Швидкого Реагування IREX, яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США.
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...
Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація електрогенераторів....
Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...
З метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб...
27.06.2024 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради організована робот...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, зв’язку з початком робо...
Чи можливе звільнення з ініціативи працівника у разі втрати зв'язку із роботодавцем внаслідок во...
Стартував проєкт «Місце надії України» (Ukrainian Hope Place) З 1 березня 2024...
Розпорядженням міського голови від 18.06.2024 №178-р відповідно до п.61 Порядку проведення приз...