Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Візит начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації Павла Георгієва до Южноукраїнської міської лікарні
AA

Візит начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації Павла Георгієва до Южноукраїнської міської лікарні

  07.11.02017 року  начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Павло Георгієв під час планового візиту до Южноукраїнської міської лікарні поспілкувався з заступником директора департаменту соціальних питань та охорони здоров’я м. Южноукраїнська Оленою Філоновою, начальником відділу охорони здоров'я  Наталією Щербиною, обговорив з виконуючим обов’язки головного лікаря Іриною Доценко готовність закладу до реформування медичної галузі, перевірив умови перебування пацієнтів і надання їм медичної допомоги.

«На сьогодні Южноукраїнська міська лікарня – жива робоча лікарня з гарним потенціалом: кадри, обладнання, можливості. Та місце для вдосконалення роботи та підвищення кваліфікації залишається завжди», - підкреслив Павло Васильович.

Він переглянув відділення анестезіології та інтенсивної терапії на 6 ліжок, операційний блок та інші відділення КЗ «ЮМЛ».

Ознайомився з наявним обладнанням (колоноскопічна та лапороскопічна стійки, CPAP-система) та придбаним за кошти місцевого бюджету в 2017 році VME-98, укомплектований відеоколоноскопом VME-1650 з відеоендоскопічною системою VME-2300, аспіраційним насосом та монітором, універсальний лазерний коагулятор, ультразвукову діагностичну систему DC-30, підігрівач інфузійної рідини FW-300 тощо.

Значну увагу під час візиту начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації приділив і питанням готовності лікарні до сезонних захворювань (грипу та ГРВІ), наповненості відділень та оптимізації ліжкового фонду, що дає додаткову економію коштів та є раціональним рішенням.

Серед питань, що потребують вирішення найближчим часом, відзначено  створення центру первинної медико-санітарної допомоги як юридичної особи для реалізації нових підходів фінансування первинного рівня місцевою громадою, а також передача відділення екстреної медицини на обласний рівень фінансування з 1 січня наступного року.


 

 

Читайте також

Засідання комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду)

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

10.07.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання ком...

Відбулася нарада з вирішення питань функцонування пунктів незламності та забезпечення  інтернет зв’язком студентів та абітурієнтів у часи відключення електропостачання

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

11.07.2024 р. відбулася нарада з вирішення питань функцонування пунктів незламності та забезпечення...

Про соціальні виплати

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує територіальну громаду...

Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...

До уваги керівників підприємств та організацій вжити заходів з попередження нещасних випадків під час підвищення температури повітря

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...

Безпека при роботі з генераторами

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація  електрогенераторів....

Оголошено відбір на посаду «Інспектора відділу/сектору «Служба освітньої безпеки»  ГУНП В Миколаївській області

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...