В спеку підприємствам необхідно відкоригувати час роботи працівників

Департамент з соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради звертається до керівників підприємств та організацій вжити заходів з попередження нещасних випадків під час підвищення температури повітря.

Зокрема, будівельним організаціям в умовах підвищення температури повітря необхідно змістили графік робочого часу. Обмежити роботу працівників, які виконають кладку зовнішніх стін в піковий час. Збільшити технологічні перерви будівельним бригадам. Розробити графік роботи — по 30 хвилин працівники працюють, 30 хвилин відпочивають. Провести позаплановий інструктаж працівникам, які виконують роботи на висоті.

Підприємствам водопровідно-каналізаційного господарства в умовах підвищеної температури навколишнього середовища звернути особливу увагу та посилити контроль відносно виконання газонебезпечних робіт та робіт в замкнутих просторах (люках, лазах, відстійниках тощо).

Особливу увагу рекомендується звернути на: забезпечення робітників засобами індивідуального захисту; стан каналізаційних та очисних споруд, забезпечення проведення робіт в колодязях під особистим контролем керівників та спеціалістів підприємств, а також робіт у кабінах машин та механізмів не обладнаних кондиціонерами.

Роботодавці зобов’язані забезпечити належні умови праці працівникам на виробничих об’єктах в умовах дії високих температур:

обмежити виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі робіт на висоті, експлуатацію баштових кранів та інших будівельних машин, механізмів;

відкоригувати розпорядок робочого дня, тривалості робочої зміни та обідньої перерви, збільшити кількість технологічних перерв, а саме: запровадити ранній початок робочого дня і, відповідно його закінчення, зменшити тривалість робочих змін, збільшити обідню перерву з 13:00 до 16:00 години;

 забезпечити працівників питною водою, не допускати їх перегріву;

провести позапланові інструктажі з працівниками щодо дотримання вимог безпечного ведення робіт та надання долікарської допомоги у разі сонячного та теплового удару, запаморочення;

доукомплектувати медичні аптечки на робочих місцях;

проводити медичні огляди на початку робочої зміни працівників, які виконують роботи, що віднесені до робіт з підвищеною небезпекою, або експлуатують об’єкти підвищеної небезпеки тощо.

Читайте також

До уваги підприємців міста!

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Оголошується  терміново  конкурс! Шукаємо соціально відповідальних підприємців...

Відбулася робоча нарада профільної групи  з вирішення питань поетапної передачі відділення екстреної (невідкладної) медичної  допомоги КЗ «ЮМЛ» до Миколаївського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Миколаївської ОДА

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

09.11.2017 в  управлінні охорони здоров’я Миколаївської облдержадміністрації відбулася ро...

Візит начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації Павла Георгієва до Южноукраїнської міської лікарні

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

  07.11.02017 року  начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Павло...

Атестація робочих місць за умовами праці: важливі нюанси, які потрібно знати роботодавцеві

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Необхідність проведення атестації робочих місць за умовами праці на підприємстві зумовлена наявністю...

Зміни до Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні, укладеної на 2016-2017 роки

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує, що 10...

Відбулось засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

2 листопада 2017 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під гол...