Урядовий контактний центр приймає та реєструє звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову

Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Урядовий контактний центр забезпечує можливість громадян України (у тому числі, які перебувають за кордоном) з порушеннями слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем:

 

Читайте також

З 11 вересня 2018 року діятимуть виключно нові бюджетні рахунки для сплати податків, зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів (МФО 899998)

Южноукраїнська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

Звертаємо увагу, що граничний термін перехідного періоду функціонування централізованої моделі викон...

Податкові консультації

Южноукраїнська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

Сплата єдиного соціального внеску – гарантія соціальної захищеності кожного громадянина Наг...

Податкові консультації

Южноукраїнська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

Суб'єкти підприємницької діяльності – не допускайте утворення податкового боргу Южноукр...