Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Оздоровчо - реабілітаційні послуги ветеранам війни, військовослужбовцям, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України
AA

Оздоровчо - реабілітаційні послуги ветеранам війни, військовослужбовцям, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України

На виконання заходів комплексної соціальної програми підтримки ветеранів війни, військовослужбовців, які захищали незалежність,  суверенітет і територіальну цілісність України та членів їх сімей  рішенням виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради 07.02.2024 №69 затверджено Порядок надання оздоровчо - реабілітаційних послуг ветеранам війни, військовослужбовцям, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та відшкодування витрат за них надавачам послуг.

Розпорядником коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади за цим напрямком є управління соціального захисту населення  Южноукраїнської  міської ради. 

Відповідно до Порядку оздоровчо - реабілітаційні послуги надаються вищезазначеній категорії  тільки  зареєстрованим на території Южноукраїнської міської територіальної громади у разі отримання травми, поранення, контузії під час виконання військових обов’язків, починаючи з дня повномасштабного вторгнення  російської федерації до України (24.02.2022р) і по теперішній час.

Для отримання оздоровчо – реабілітаційних послуг ветеран війни, військовослужбовець подає до  управління  соціального захисту населення такі документи:

- заяву на отримання оздоровчо – реабілітаційних послуг;

- витяг (довідка) щодо зареєстрованих осіб у житлі;

- копію довідки про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва);

- копію направлення від сімейного лікаря (медична карта пацієнта для перебування в ОРК «Іскра»);

- копія документа, що підтверджує статус ветерана війни, військовослужбовця.

Гранична вартість оздоровчо – реабілітаційних послуг не повинна перевищувати 10 000,00 (Десять тисяч) гривень на одну особу. До вартості оздоровчо – реабілітаційних послуг не входить вартість проїзду до закладу та забезпечення харчування.

Довідки за тел. 5-44-66 (сектор у справах ветеранів війни та персоніфікованого обліку)

Читайте також

Засідання комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду)

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

10.07.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання ком...

Відбулася нарада з вирішення питань функцонування пунктів незламності та забезпечення  інтернет зв’язком студентів та абітурієнтів у часи відключення електропостачання

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

11.07.2024 р. відбулася нарада з вирішення питань функцонування пунктів незламності та забезпечення...

Про соціальні виплати

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує територіальну громаду...

Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...

До уваги керівників підприємств та організацій вжити заходів з попередження нещасних випадків під час підвищення температури повітря

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...

Безпека при роботі з генераторами

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація  електрогенераторів....

Оголошено відбір на посаду «Інспектора відділу/сектору «Служба освітньої безпеки»  ГУНП В Миколаївській області

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...