Відбулося засідання виконавчого комітету
26 квітня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11-ти його членів та під головуванням м...
Res --> 1
За період з 18.01.2016 – 22.01.2016 до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 3 864,4 тис.грн., із них 3 333,3 тис.грн. податку та збору на доходи фізичних осіб.
За період з 18.01.2016 – 22.01.2016 з міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного бюджету в сумі 910,6 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати – 418,6 тис.грн., а також кошти в сумі 294,4 тис.грн. направлено на: публікацію інформації в газеті «Контакт», послуги банку, Інтернету, оплату за навчання студента медичного ВУЗУ відповідно до міської програми «Реформування медичного обслуговування населення міста», фінансову підтримку громадських організацій, допомогу на поховання окремій категорії громадян, медикаменти для учасників ВВВ згідно реєстру. За рахунок коштів субвенції з державного бюджету проведено видатки в сумі 197,6 тис. грн. на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасова державна допомога.
26 квітня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11-ти його членів та під головуванням м...
46-а сесія Южноукраїнської міської ради відбулася 25 квітня під головуванням міського голови Валерія...
Сьогодні на Меморіальному комплексі біля пам’ятного знаку «Чорнобильська Мадонна»...
У період з 23 по 26 квітня 2024 року за розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адмін...
Графік роботи лікарів НКП "ЮУ МЦПМСД" 29.04.2024 - 03.05.2024 ...
Графік роботи консультативної поліклініки з 29.04.2024 р. по03.05.2024 р.  ...
Після початку повномасштабного вторгнення, коли внаслідок військових дій збільшилася кількість людей...
Центр надання адміністративних послуг міста Южноукраїнська відновлює свою роботу в напрямку нада...
ОГОЛОШЕННЯ про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля
20 березня 2024 року командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України запрова...