Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!
AA

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!

26.01.2022 для суб’єктів підприємницької діяльності відбувся семінар – нарада за участю начальника Южноукраїнської ДПІ Головного управління ДПC у Миколаївській області.

До порядку денного семінару було  включено питання щодо надання роз’яснень про особливості застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО)  та програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) для платників єдиного податку.

Присутні на семінар – нараді суб’єкти підприємницької діяльності мали можливість послухати необхідну для них інформацію, отримати роз’ яснення та задати  необхідні питання начальнику Южноукраїнської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області.

Також, на семінар-нараді був присутній представник компаній розробників програмного забезпечення для роботи з ПРРО – ВчасноКаса, Чекбокс, Торгсофт, який для присутніх презентував їх характеристики та особливості застосування.

З метою отримання послуг щодо реєстрації, налаштування роботи вищевказаних ПРРО можливо звернутись до вище вказаного представника за телефоном – 067 511 23 94 Микола Олександрович.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте також

Відбулось засідання комісії з розгляду проєктів планів підприємств і організацій, які належать до комунальної власності, внесення до них зауважень і пропозицій, здійснення контролю за їх виконанням

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

30 травня 2024 року та 31 травня 2024 року в великій залі виконавчого комітету Южноукраїнської міськ...

До уваги підприємців!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Що потрібно знати, щоб успішно отримати грант на розвиток власного бізнесу? Розібратися з усіма пита...

Повідомлення

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Відповідно  до Закону України «Про  засади державної регуляторної політики у сфері г...

Шановні жителі міста!

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

           У зв’язку з аварійно-ремонтними р...