ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ МІСТА!

РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо порядку складання ЗВІТУ про чисельність працюючих та військовозобов'язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій за місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями (додаток 4 постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2015 року № 45)

Звіти про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій (далі звіт), складаються щороку станом на 1 січня органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

До звітів включаються зведені показники за органом державної влади, іншим державним органом, органом місцевого самоврядування, підприємством, установою, організацією відповідно до військового обліку.

Під час складання звітів органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації зобов’язані:

1) звірити данні обліку особових карток з даними військових квитків військовозобов’язаних та з фактичною чисельністю працюючих військовозобов’язаних у зазначених органах, на підприємстві, в установі, організації. Оформити до кінця поточного року відстрочки від призову військовозобов’язаним, які підлягають бронюванню за переліком посад і професій;

2) анулювати до кінця поточного року відстрочки від призову військовозобов’язаним, які заброньовані згідно з переліками посад і професій, але з різних причин втратили право на таку відстрочку, зняти їх із спеціального військового обліку та не включати до звіту;

  3) звірити дані облікових карток працівників з обліковими даними військових комісаріатів.

ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ ЗВІТУ

Форма звіту являє собою єдиний звіт про чисельність працюючих та військовозобов'язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій за місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями відповідно до даних військового обліку.

Райдержадміністрації включають у звіт дані про всіх працюючих та заброньованих військовозобов'язаних в апараті, інших її структурних підрозділах, а також у виконавчих органах районної, сільських та селищних рад, які функціонують на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Форма звіту за галузями.

Звіт повинен складатися за встановленою формою. Переміщення, знищення пунктів та граф, а також зміни їх нумерації не допускається.

 

 

Читайте також

Відбулося засідання виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради

Організаційно-контрольний відділ апарату ЮМР та її виконавчого комітету

18 жовтня 2017 року відбулося засідання виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під голову...

Перелік  вільних  приміщень, сміттєкамер, які можуть бути передані в оренду фізичним особам для використання не за комерційним призначенням

Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради

б-р Шевченка, 4, п. № 6,7 – 1,4 кв.м.; б-р Шевченка, 6, п. № 1,4,6 –  по 1,4 к...

Перелік вільних приміщень, індивідуально визначеного майна комунальної власності територіальної громади міста, які можуть бути передані в оренду суб’єктам  господарювання  для  здійснення господарської  діяльності

Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради

адміністративно-виробнича будівля, вул. Дружби Народів, 23, прим.64,65–26,2 кв.м.; адміні...