Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги суб’єктів господарювання!
AA

До уваги суб’єктів господарювання!

16.09.2015 о 14.00 в залі засідань управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради за адресою бул. Цвіточний, 4 відбудеться семінар-нарада для суб’єктів господарювання за участю представників управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, Южноукраїнського міськрайонного Управління Головного управління Держсанепідслужби у Миколаївській області, Южноукраїнської міської лікарні ветеринарної медицини та реєстраційної служби Южноукраїнського міського управління юстиції Миколаївської області.

Порядок денний: 

1. Як стати підприємцем.

2. Внесення змін до відомостей фізичної особи-підприємця.

3. Припинення підприємницької діяльності.

4. Отримання виписки, витягу та довідки з єдиного державного реєстру.

5. Дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці. Порядок індексації грошових доходів населення.

6. Компенсація роботодавцям витрат у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

7. Сальмонельоз та інші гострі кишкові інфекції, та їх профілактика.

8. Діюча законодавча база з профілактичних та протиепідемічних питань.

9. Значення медичних оглядів та навчання персоналу харчових об’єктів.

10. Удосконалення законодавства України до вимог законодавства ЄС у сфері безпечності та якості харчових продуктів та забезпечення високого рівня захисту здоров’я людей та інтересів споживачів (Закон України від 22.07.2014 №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів»).

11. Африканська чума свиней. Небезпечність хвороби та можливі наслідки у разі виникнення захворювання. 

Читайте також

Відбулася комплексна перевірка Южноукраїнської міської територіальної громади щодо виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

У період з 23 по 26 квітня 2024 року за розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адмін...