Прибираємо громаду разом
Відповідно до Розпорядження міського голови від 15.04.2024 року №110-р «Про проведен...
Res --> 1
15 -16 жовтня 2014 року в місті Южноукраїнську проводились командно-штабні навчання за участю медичної служби СМСЧ № 2.
В навчаннях брали участь особистий склад трьох пожежних частин; міські служби, які відповідають за оповіщення і зв'язок, охорону громадського порядку; медична служба; матеріально-технічне та інженерне забезпечення; волонтери «Червоного хресту».
Такі масштабні навчання в місті проводяться не вперше, вони проходять раз на три роки.
В ході навчань було відпрацьовано алгоритм реагування відповідних служб на виниклу ситуацію та прийнято відповідні рішення; відпрацьовано ситуацію з евакуацією людей та надання медичної допомоги постраждалим в результаті отруєння хлором; проведено евакуацію жителів 16-поверхівки в результаті «умовної» комунальної аварії з викидом радіоактивної пари у повітря.
Навчання пройшли на високому рівні. Всі, хто приймав участь в навчаннях мав можливість поділитись власним досвідом і поділитись своїм власним.
Завдяки злагодженій роботі всіх служб – можна з впевненістю стверджувати, що ми готові прийти на допомогу постраждалим в будь-який момент.
Відповідно до Розпорядження міського голови від 15.04.2024 року №110-р «Про проведен...
Станом на 02 травня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської тери...
Дух Великодня вже панує! Його наближення відчули відвідувачі Іванівської бібліотеки-філ...
Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціа...
Соціально-психологічна адаптація і реабілітація ветеранів війни а також підтримка їхніх сімей є дуже...
Минулого тижня легкоатлети з Південноукраїнської АЕС пробігли традиційний півмарафон Khust Hal...
Сьогодні відбулося засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Южноукраїнс...
До уваги ветеранів та членів їх сімей! ЗНАЙОМТЕСЬ! Фахівець «Сервісного офісу у справах&...
Відповідно до виявленої потреби, працівники комунального закладу «Територіальний центр соціаль...