Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Відбулося засідання координаційної ради по виконанню міської комплексної Програми «Турбота»
AA

Відбулося засідання координаційної ради по виконанню міської комплексної Програми «Турбота»

 На виконання соціальних ініціатив Президента України, з метою реалізації державної політики з питань соціального захисту населення 11 грудня у виконавчому комітеті Южноукраїнської ради відбулося засідання координаційної ради по виконанню міської комплексної Програми «Турбота» під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органі ради  Ярослави Нікітіної, за участю начальника управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Ельвіра Гехад.

Під час засідання заслухали звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Ельвіри Гехад про здійснення перевезень спеціальними дачними маршрутами пільгових категорій населення на садово-городні ділянки в 2013 році.

З інформацією про роботу міської громадської організації волонтерів «Пенсіонер-пенсіонеру» виступила голова організації Валентина Васильцева. Заступник начальника управління молоді, спорту, та культури Южноукраїнської міської ради Олена Волошина доповіла про стан проведення культурних та спортивних заходів у місті для людей з особливими потребами.

Читайте також

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 29.07.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Станом на 29 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...

До відома жителів громади

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

На офіційний сайт міста Южноукраїнська надійшла електронна петиція від громадянки Кирилової І.І...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 19.07.2024 по 25.07.2024

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 18 479,8 тис. грн., із них:...