Психологічні аспекти роботи з ветеранами війни та членами їхніх сімей
Соціально-психологічна адаптація і реабілітація ветеранів війни а також підтримка їхніх сімей є дуже...
Res --> 1
Управління економічного розвитку Южноукраїнської міської ради повідомляє, що 31.07.2012 проведено конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної оцінки майна комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська. Робочою групою щодо проведення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної оцінки майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнськ, яке буде передаватись в оренду на конкурсних засадах на об’єкти за адресою:
- вул. Дружби народів,54,
блок обслуговування, прим. №
110 –
- вул. Паркова,2, адміністративно-виробнича будівля:
І поверх, кім. № 33-41; 43; 45; сходова клітина
ІІІ –
ІІ поверх, кім. № 85-96; сходова клітина УІ –
- пр-т Леніна,6, під’їзд
№ 1 «0» приміщення –
- вул. Миру, 11, гурт. № 4, прим. № 10 (кім. № 1,2,3) – 17,1 кв. м.;
- вул. Миру,11, гурт. №
4, кім. № 46 (поверх 5, центральний
вхід) –
- вул. Молодіжна,15,
під’їзд № 4, прим. № 12-Н –
- вул. Паркова,2,
адміністративно-виробнича будівля, ІІ поверх, кім. № 104-108 –
Переможцем обрано ФОП Грицевича Б.Г.
Соціально-психологічна адаптація і реабілітація ветеранів війни а також підтримка їхніх сімей є дуже...
Минулого тижня легкоатлети з Південноукраїнської АЕС пробігли традиційний півмарафон Khust Hal...
Сьогодні відбулося засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Южноукраїнс...
До уваги ветеранів та членів їх сімей! ЗНАЙОМТЕСЬ! Фахівець «Сервісного офісу у справах&...
Відповідно до виявленої потреби, працівники комунального закладу «Територіальний центр соціаль...
В рамках проведення загального екологічного місячника по прибиранню та благоустрою території Южноукр...
30 квітня 2024 року стало початком проведення занять за програмою «Батьківство...
У Панкратівському бібліотечному пункті пройшов майстер-клас “Зіркове небо”, на якому к...
30.04.2024 за головування заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мар...