![](http://yu.mk.ua/uploads/files/2024/7/17/news/box3/2317805db2c4ca3f97262427da6cb26f.jpeg)
Відбулося засідання виконавчого комітету
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Res --> 1
За ініціативою Президента України реалізовуються заходи, щодо запровадження програми здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, а саме затверджено Порядок здешевлення вартості іпотечних кредитів під 3%.
Для визначення потреби у доступному житлі для громадян, мешканців
Южноукраїнська, які потребують поліпшення житлових умов, виконавчий комітет
Южноукраїнської міської ради пропонує бажаючим прийняти участь у Програмі
доступного житла терміново звернутися із заявою до відділу правової роботи,
квартирного обліку та приватизації юридичної служби міської ради, кабінет 16
виконавчого комітету міської ради, телефон 5-62-86. При собі необхідно мати паспорти, ідентифікаційні коди, свідоцтва про
народження дітей, довідку про склад сім’ї та прописку за формою 3, документи,
що підтверджують право на пільги.
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Сьогодні заняття було присвячено цікавій темі тотемів"Природні тотемі - особливо тварини - є си...
В Южноукраїнському історичному музеї відбулося відкриття виставки науково-допоміжного матеріалу &laq...
Благодійний фонд «Берегиня Південь» на наступному тижні, а саме: 24.07. та 26.07.2024 з...
П’ятеро молодих працівників Південноукраїнської АЕС, членів відокремленого підрозділу громадсь...
Відповідно до виявленої потреби, працівники комунального закладу «Територіальний центр соціаль...
Знайомилися з поняттям вищих психічних функцій: пам'яті, уваги та мислення, які з віком слабшают...
Станом на 17 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гро...
КП «ТВКГ» повідомляє, що під час планових відключень електропостачання соll – цент...
З 1 липня цього року Пенсійний фонд України отримав повноваження призначати та здійснювати виплати д...