![](https://storage.googleapis.com/yu-mk-ua.appspot.com/2024/7/17/news/box3/2317805db2c4ca3f97262427da6cb26f.jpeg)
Відбулося засідання виконавчого комітету
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Res --> 1
Управлінням праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, відповідно до Положення про порядок повідомної реєстрації галузевих і регіональних угод, колективних договорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.94р. №225, у січні 2012 року зареєстровано колективні договори та зміни і доповнення до довгострокових колективних договорів підприємств, організацій та установ: ДЗ „Спеціалізована медико-санітарна частина №2”, ТОВ „Тунельспецбуд”, ДП ДАК „Ліки України” Аптека №6, ПрАТ „Атомгідроенергобуд”, ТОВ „Еко – плюс”, КП „Житлово-експлуатаційне об’єднання”, дошкільний навчальний заклад №3, ПП „Южноукраїнський комбінат харчування”, гімназія №1 м.Южноукраїнська, дошкільний навчальний заклад №8, КП „Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство”, ПП „Технобуд”, МПП „Новатор”.
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Сьогодні заняття було присвячено цікавій темі тотемів"Природні тотемі - особливо тварини - є си...
В Южноукраїнському історичному музеї відбулося відкриття виставки науково-допоміжного матеріалу &laq...
Благодійний фонд «Берегиня Південь» на наступному тижні, а саме: 24.07. та 26.07.2024 з...
П’ятеро молодих працівників Південноукраїнської АЕС, членів відокремленого підрозділу громадсь...
Відповідно до виявленої потреби, працівники комунального закладу «Територіальний центр соціаль...
Знайомилися з поняттям вищих психічних функцій: пам'яті, уваги та мислення, які з віком слабшают...
Станом на 17 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гро...
КП «ТВКГ» повідомляє, що під час планових відключень електропостачання соll – цент...
З 1 липня цього року Пенсійний фонд України отримав повноваження призначати та здійснювати виплати д...