![](https://storage.googleapis.com/yu-mk-ua.appspot.com/2024/7/17/news/box3/2317805db2c4ca3f97262427da6cb26f.jpeg)
Відбулося засідання виконавчого комітету
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Res --> 1
Значна частина заборгованості (85,6%) припадає на суб’єкти господарювання, щодо яких реалізовуються процедури відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом, решта (14,4%) – на економічно активні підприємства.
Борг працівникам економічно активних підприємств на 1 січня 2012 року склав 98,4 тис.грн. та зменшився впродовж грудня 2011 року на 12,2%, і на 23,2% у порівнянні з 1 січня 2011 року.
Кількість працівників економічно активних підприємств, які вчасно не отримали заробітну плату на 1 січня 2012 року складала 80 осіб, кожному з них не виплачено в середньому по 1230 грн.
По підприємствах, на яких реалізовуються процедури відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом, заборгованість із виплати заробітної плати склала 582,7 тис.грн., що менше на 81% ніж на 1 січня 2011 року.
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Сьогодні заняття було присвячено цікавій темі тотемів"Природні тотемі - особливо тварини - є си...
В Южноукраїнському історичному музеї відбулося відкриття виставки науково-допоміжного матеріалу &laq...
Благодійний фонд «Берегиня Південь» на наступному тижні, а саме: 24.07. та 26.07.2024 з...
П’ятеро молодих працівників Південноукраїнської АЕС, членів відокремленого підрозділу громадсь...
Відповідно до виявленої потреби, працівники комунального закладу «Територіальний центр соціаль...
Знайомилися з поняттям вищих психічних функцій: пам'яті, уваги та мислення, які з віком слабшают...
Станом на 17 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гро...
КП «ТВКГ» повідомляє, що під час планових відключень електропостачання соll – цент...
З 1 липня цього року Пенсійний фонд України отримав повноваження призначати та здійснювати виплати д...