Відбулося засідання виконавчого комітету
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Res --> 1
Шановні южноукраїнці !
З метою своєчасного виявлення захворювань, збереження та зміцнення Вашого здоров'я адміністрація Спеціалізованої медико-санітарної частини №2 та координаційна рада з питань охорони здоров'я в місті Южноукраїнську переконливо рекомендує пройти наступні профілактичні огляди:
години роботи флюорографічного кабінету: з 08-00 до 12-00 та з
14-00 до 18-30.
збір крові кожний 2-й вівторок місяця: з 07-15 до 09-00 (перед здачею аналізу їжу та напої не вживати).
Кабінет № 117 дорослої поліклініки: з 09-00 до 16-00.
Понеділок, середа, п’ятниця: з 13-00 до 19-00;
вівторок, четвер: з 08-00 до 15-00.
- мешканці міста 1988 та 1993 року народження;
- особи, які останнє щеплення отримали в 2001-2002 роках;
- особи, які з деяких причин припинили вакцинацією.
Кабінет щеплень №220 дорослої поліклініки: з 08-00 до 18-00.
Адміністрація ДЗ «СМСЧ №2 та координаційна рада з питань охорони здоров'я в місті Южноукраїнську
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Сьогодні заняття було присвячено цікавій темі тотемів"Природні тотемі - особливо тварини - є си...
В Южноукраїнському історичному музеї відбулося відкриття виставки науково-допоміжного матеріалу &laq...
Благодійний фонд «Берегиня Південь» на наступному тижні, а саме: 24.07. та 26.07.2024 з...
П’ятеро молодих працівників Південноукраїнської АЕС, членів відокремленого підрозділу громадсь...
Відповідно до виявленої потреби, працівники комунального закладу «Територіальний центр соціаль...
Знайомилися з поняттям вищих психічних функцій: пам'яті, уваги та мислення, які з віком слабшают...
Станом на 17 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гро...
КП «ТВКГ» повідомляє, що під час планових відключень електропостачання соll – цент...
З 1 липня цього року Пенсійний фонд України отримав повноваження призначати та здійснювати виплати д...