Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги підприємців м. Южноукраїнська
AA

До уваги підприємців м. Южноукраїнська

Управління розвитку інфраструктури Южноукраїнської міської ради просить терміново до 01.01.2011 р. надати інформацію стосовно терміну планованого завершення розпочатого будівництва або реконструкції об’єктів у м. Южноукраїнську.
Інформацію надати у паперовому вигляді, або факсом (5-51-69) до управління розвитку інфраструктури Южноукраїнської міської ради.


 

Читайте також

Конфлікт ВДОМА і ДОМАШНЄ насильство – спільне і відмінне!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Сімейний конфлікт і домашнє насильство є двома різними поняттями, які характеризують різні типи взає...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 18.04.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

  Станом на 18 квітня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської тери...

Книжкова виставка «Історія, що в пам’яті застигла» до Міжнародного дня пам’яток і визначних історичних місць

Управління молоді, спорту та культури Южноукраїнської міської ради

Южноукраїнська міська бібліотека до Міжнародного дня пам’яток і визначних історичних місць під...

Лекція у відділенні оздоровчо-реабілітаційних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

  Сьогодні у відділенні оздоровчо-реабілітаційних послуг КЗ «Територіальний центр соці...

Психологічне заняття із соціальними робітниками відділення соціальної допомоги вдома КЗ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Южноукраїнської міської територіальної громади»

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Психологічне заняття із соціальними робітниками відділення соціальної...

Головна цінність

Южноукраїнський міський центр соціальних служб

16 квітня фахівець із соціальної роботи Южноукраїнського міського центру соціальних служб Ольга ...