Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Звіт-інформація про роботу виконавчих органів ради в період передачі владних повноважень
AA

Звіт-інформація про роботу виконавчих органів ради в період передачі владних повноважень

ВИРІШУВАТИ  ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ –

право, обов’язок та відповідальність представницької влади міста 

Шановні депутати міської ради, гості міста та мешканці Южноукраїнська! 

На шляху до реалізації ідеї гідності, свободи і майбутнього, вікового прагнення Українського народу, ми маємо Європейську концепцію – Стратегію сталого розвитку «Україна 2020». В ній є мета, це впровадження європейських стандартів життя, є вектори, дорожня карта та першочергові пріоритети реалізації, де надані завдання по всьому державному устрою країни. Стосовно територіальних громад, в ній зокрема вказано –  «вони самостійно вирішуватимуть питання місцевого значення і нестимуть відповідальність за  розвиток всієї країни». 

Аби саме так сталось, нам потрібно буде ще багато чого зробити. Зокрема  з’ясувати в повноваженнях і в ресурсах, чи в достатньому обсязі вони будуть закріплені в розпорядженні міської ради? Є ще багато невизначеностей по нашим болючим питанням. Будемо оптимістами в розрахунку на те, що ВР України все це повирішує на користь її громадян. Та і самі маємо проявляти певну винахідливість, адже знакова реформа – Децентралізація, нас зобов’язує.

Виходячи з викладеного, доречно нагадати, що система місцевого самоврядування включає територіальну громаду – первинного носія владних повноважень, міську раду, міського голову та виконавчі органи міської ради. Саме на нас і покладено відповідальність випробувати нові повноваження в знаковій реформі – децентралізації, бути самокритичними і вдумливими її виконавцями та бути як можна ближче до людей в їх надії отримати вікове прагнення жити вільно і заможно на багатій, Богом даній землі свого чудового краю.  

На виконання вимоги 18 депутатів міської ради, як це і визначає частина 7-а 42 -ї статті ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» я прозвітую про роботу виконавчих органів ради, з’ясовану на цьому перехідному відрізку часу з документальною фіксацією всіх позицій доповіді та за їх згодою з демонстрацією паралельно доповіді відео ряду щодо певних об’єктів.

Маю потребу зауважити, що коли повноваження міської ради згідно 26-ї статті вказаного Закону регламентують її виключну компетенцію і правомочності, то прийняті радою рішення, в переважній частині її завданнь, будуть відповідати алгоритму статей виконавчих органів ради, основних виконавців їх рішень. Виходячи з власних (самоврядних) і делегованих повноважень від 27 до 40 статті включно, за іншими статтями вказаного Закону, їм разом з комунальними підприємствами міста і виконувати прийняті радою рішення за чинним  прописом.

Певним путівником і регламентом у виконанні рішень міської ради та чинних вимог державного рівня є положення, статути та посадові інструкції по структурі апарату, по виконавчим органам ради і комунальним підприємствам, що перебувають у комунальній власності територіальної громади. Це така норма, яка начебто і не потребує додаткових пояснень, та на ділі, це зовсім не так. 

В результаті вибіркових перевірок, здійснених на вимогу депутатів, які відображені у відповідних актах, зокрема встановлено, що: 

·      Є суттєві проблеми в управлінні містом з причини не повної  відповідності пропису обов’язків посадових осіб виконавчих органів ради щодо вимог чинного законодавства, як в інструкціях, положеннях, так і в статутах.
 

·      Наприклад, введена в ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» ще в 2011 році стаття 38 прим. не імплементована в положення виконавчих органів ради за відповідною приналежністю.  Не краще стан справ і з іншими статтями вказаного Закону.
 

·      Детальний пропис власних і делегованих повноважень та інших властивих статей ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» частково  відсутній практично по всій структурі виконавчих органів ради, у когось краще, у кось гірше, та проблема є у всіх. Складено відповідний акт.
 

·      З цієї причини та за відсутності чіткого пропису вимог ст. 17 «нашого» Закону, де упущені певні дії підпорядкованості, підзвітності і підконтрольності, загальна керованість і комунальних підприємств реалізовувалась, принаймні недостатньо, що в решті решт і призвело до низки суттєвих проблем. Документи стосовно їх наявності будуть передані Вам, шановні депутати, вже в  ближчі дні.
 

·      Мова йтиметься про – можливу компенсацію збитків економічних від господарської діяльності, який вимірюється у вартісній формі, понесений юридичною або фізичною особою в результаті господарської бездіяльності партнерів або в результаті господарського злочину, який завданий міській громаді, міському бюджету в результаті помилок або несумісної діяльності суб’єктів господарської діяльності будь якої форми власності. Більш конкретне визначення, як і реагування на наявні проблеми, мабуть зробить міська рада, бо початково, це її повноваження.  

Проблема більш широка в наслідках, ніж можемо собі уявити. Коли в бік громади чуємо погрози відключення води, маємо арешти рахунків підприємства, що засноване на її власності і загрозу втрати цієї власності, то постає низка питань до того суб’єкта, який побудував місто з грубими порушеннями діючими в той і нинішній час нормами щодо містобудівельних вимог. Відтоді і понині з цієї причини громада несе збитки і підвернена певній небезпеці. Ми не маємо проектного блискавка-захисту та заземлень всіх будинків міста, інших захисних і чинних споруд. Згодом Ви, шановні депутати, отримаєте потрібні матеріали.  І звертаюсь до мешканців міста.
 

Шановні городяне, не вірте ніяким слухам. Скорочень штатів закладів і підприємств не буде, не буде і будь-якого погіршення життя з причин, які виходять від влади міста. Всі чутки розпускають наполохані особи і недоброзичливці нашого Южноукраїнська, які і причетні до наших бід.     

·      З вище викладених та інших причин мають місце різного роду проблеми в житлово-комунальному господарстві міста, по всій сфері розвитку його соціально-економічного сектору. Про деякі з них проінформую далі:
 

·      Гуртожиток № 4 має руйнівні ознаки конструктивної споруди, є нахил будинку. Хоча і з запізненням та все ж вживаються заходи вивчення і реалізації способу протидії аварійності. 
 

·      Гуртожиток № 6 – 2-й рік запустіння, всі внутрішні комунікації зруйновано, вибиті всі двері з блоками їх кріплення, відсутні мережі і прилади опалення та освітлення, відсутні сантехнічні прилади. Ми встигли закрити периметр споруди тиждень тому, була загроза для її цілісності. Що далі, питання поки відкрите.   
 

·      Замість того, щоб при зміні призначення у використанні цих приміщень розпочати реконструктивні роботи під житло, як це робили раніше по гуртожитку №2, ми отримали руїну, яка буде потребувати додаткових мільйонних витрат. Буде вимушене відтермінування в отриманні десятків  квартир, які так потрібні для мешканців міста.
 

·      Коли говоримо про житлові споруди, нам потрібно поновити програму службового житла. Але головне, це постійно діюча лінія доступного житла. Ми її починаємо, і ще до кінця цього року зможемо поліпшити житлові умови в межах 10 осіб чи сімей з наявного фонду, який готується під таку ціль. За фінансової готовності на 2016 рік, ще до 50 таких одиниць буде підготовлено для поселення пільгових і осіб за загальною чергою, але в цьому буде потрібно дуже постаратись нам всім.  
 

·      Споруда бувшої дитячої поліклініки роки знаходиться в стані руйнування, там теж все вибито і розбито, є загроза самій будівлі. Цього теж могли уникнути, якби при виході персоналу поліклініки зробили поточний ремонт уходу і відразу там міг би бути дитячий садок чи реалізовувалось би інше соціальне призначення. Затягли з призначенням та визначенням власника і маємо ще одну велику проблему на мільйони гривен, яка теж в такому обтяжливому стані лягатиме на бюджет міста.  
 

·      Є придбана бюджетом у 2012 році десятиліттями не добудована дитяча лікарня, яка розташована на території СМСЧ-2. Це теж проблемний об’єкт. Першочергово мали намір переобладнати цю будівлю під житловий будинок та виникли суттєві проблеми з проектом такого перепланування і небажання МОЗ України віддавати частину своєї території під нормовану прибудинкову територію. Та ще є і небажання потенційних мешканців жити в будинку на такій території. Вони кажуть – ліпше там будуть офіси, готель тощо, а звільнені гуртожитки, за їх статусом житлових приміщень,  будуть переобладнані під квартири, ніж наші діти будуть гратись і рости поряд з моргом та інфекційним відділенням лікарні.

·      Маємо загрозу у 2016 році недорахуватись понад 5 мільйнів гривень в податку на землю від АЕС з причин недбалості 1 заступника міського голови та інших посадовців. Маємо дуже проблемний об’єкт «Кобзар», магазин «Світанок» ... Є не здані роботи по напірному колектору тощо.

·      Є ще багато проблемних і запущених ділянок роботи, які поставлені на контроль дослідження та вжиття необхідних заходів виправлення через Ваш контроль і потрібне реагування.

·      Про те як працює самоврядування і комунальники міста будемо дізнаватись в періодичних публічних звітах нашої спільної роботи.

·      Ми маємо багатомільйонну проблему в між тарифних стосунках по комунальним послугам на ділянці – ВП ПУ АЕС ДП НАЕК «Енергоатом» і міста в особі КП ТВКГ, наразі це 77 мільйонів грн. нашого боргу. Її особливість в тому, що такої проблеми не мають інші міста, де розташовані АЕС України. Проблема поставлена в лінійку її дослідження, про це вже вказувалось вище. 

·      Є попередня домовленість саме так діяти на рівні міського голови і генерального директора АЕС. Та цим наші дії не обмежені, йде потрібна підготовча робота до виправлення стану, який став загрозливим інтересам всієї громади міста.

·      Є задавнена передаварійна ситуація з напірним колектором господарче побутових стоків від КНС-3 до очисних споруд на майданчик АЕС. Особливо вона тривожна в зоні Ташлицького водосховища. Про неї відомо в області і добре знають в «ЕНЕРГОАТОМІ», наразі питання нами  ініційоване для додаткового розгляду, виконується додаткове дослідження.

·      Є проблемне звалище побутових відходів, це проблема і велика. За 40 років там, в заповідній території, поряд з Гідрокомплексом, згоріло біля одного мільйона тон загрозливої суміші побутових та інших відходів, вони горять і в цей час. Чим і скільки ми дихаємо з тієї хмари знає мабуть тільки один Бог. Наразі ми інформуємо АЕС, «Енергоатом», ОДА, інших осіб і Вас, шановні депутати, що вже маємо проектні рішення і готові долати цю проблему. 

·      Є проблема з новим світлоформ. Він часто виходить з ладу, в ньому відсутні секції повтору сигналів на внутрішній обсяг перехрестя. Ділянка, що ним регулюється, має нахил і в зимовий час особливо, буде відчутна проблема з браком виділеного алгоритму зеленого світла пішоходам по всьому периметру його регулювання. Поки буде замовлений проект і виділені кошти такого переобладнання, як нас інформує СКГ, пройде певний час.

·      Є проблема з бродячими тваринами. Є пропозиція організуват пункт їх утримання для стерилізації. В ближчий час до Вас надійдуть потрібні матеріали. Також є ініціатива організувати пункт обігріву, догляду та періодичного харчування для безхатченків. Розглядаються варіанти вирішення і цього питання. Це вже схвальні ініціативи від депутатів різних політичних партій.

На рівні виконавчих органів ради та комунальних підприємств міста  розгорнуто роботу по зниженню собівартості послуг утримання житла і вивезення побутових відходів, готуються заходи протидії зростанню тарифів на комунальні послуги. 

    Щодо названих негараздів та в порядку формування нових умов роботи самоврядування і комунального середовища міста, в межах наявних можливостей, зокрема робимо наступне:

 ·  В приміщенні виконавчого комітету міської ради, в фойє першого поверху влаштовується офіс початкового обслуговування звернень громадян і надання безоплатної первинної правової допомоги. Ми робимо так, що коли будь хто звернеться до влади міста, то отримає увагу, потрібну і можливу допомогу, хто не зможе прийти до нас в силу своїх обмежених можливостей, ми самі прийдемо йому на допомогу.

·  Одночасно започатковується офіс прийняття пропозицій щодо інноваційно-інвестиційного розвитку інфраструктури міста та пропозицій налагодити додаткові робочі місця. Це теж фойє, тільки вже другого поверху. Офіси будуть оформлені прозорим периметром, матимуть столи з комп’ютерами, стільці для відвідувачів та отримають достатню кількість відповідального персоналу.

·  Заходи оперативно-чинної уваги і правової допомоги при зверненні громадян в одне вікно, незабаром будуть нормою для роботи всієї структури виконавчих органів ради.

·  На порядку денному, як це вже вказувалось вище, здійснюємо аналіз використання всіх гуртожитків на етапне повернення площ зайнятих під офіси з потрібними ремонтами і переплануванням під житло нашим пільговикам та черговикам. Це програмна робота на декілька років.

·  Є очікування, що з Вашим, шановні депутати, включенням в роботу по вирішенню названих та інших чисельних питань громади, ми отримаємо бажані результати. Ми разом зосередимо свою увагу і зусилля на розбудові перспективи нашого міста, малі чи великі ці проблеми, вони повинні отримати чіткі плани їх подолання. Це буде нова публічність і нова взаємодія з першим, базовим носієм представницької влади міста – його мешканцями.

·  До проектного вирішення наявної проблеми з освітленням залишкової частки вулиці Набережна Енергетиків, ми дещо покращили освітлення її тротуару та інших проблемних по освітленню територій. Були суттєві зауваження на перехресті по вул.. Молодіжна, де діти йдуть в школу з МПЗ. Проблему зняли. На Ваш розгляд буде передана перспектива придбання «Шкільного автобуса» для потреб наших школярів та освітян, як і багато чого нового і корисного за іншими напрямами роботи.

 · А ще здійснена додаткова підготовка до зими в плані посилення технічного уходу наявної автотракторної техніки. Заявляється потреба дещо докупити аби полегшити працю наших прибиральників, особливо завантажених в цей період року. З огляду на тендерні процедури і кінець бюджетного року роботи будуть мати різні терміни виконання. Але є прохання до Вас, шановні депутати, Вашими рішеннями  покращувати і цю ланку роботи в числі першочергових заходів.

·  Ми ставимо на контроль розгляду і відповідного реагування також і ті питання, які були підняті і підтримані при проведенні «Громадської ініціативи» в липні поточного року і те, за що мешканці міста підтримали нас з Вами разом. Попереду зміни в утриманні СМСЧ-2, структурна перебудова нашої роботи під нові вимоги децентралізації та цілої низки інших актуальних рішень.

Цією доповіддю на наступними моїми діями, на виконання чинних повноважень міського голови, я і в подальшому сприятиму якісному виконанню всього кола покладених на мене повноважень аби і Вами доведені завдання в рішеннях ради, інші чинні обов’язки перед людьми і Державою виконувались послідовно, якісно та задовольняли потреби людини на шляху отримання нею дійсно гідного життя.

Наразі є суттєва кількість депутатів міської ради, які зайняли активну позицію щодо вирішення питань місцевого значення, реагування на звернення громадян, є різні цікаві ініціативи. З приємністю це відмічаю та знаю, що така тенденція буде поширена і нам всім буде чим звітувати перед містом.

В завершення маю сказати. Місто має глибоко законспіровані гральні автомати, є інші прояви незаконної діяльності, які можуть і вже руйнівне впливають не тільки економічно чи фінансове. Є вплив на морально-психологічний клімат в місті, а це небезпечна тенденція для нашої міської  функції певного гаранта безпечної роботи АЕС.

Це врешті решт і підрив мети та засобів вказаної «Стратегії 2020» - де розбудова гідного життя громадян нашої країни і відповідальність за стан її виконання, як вже бачимо покладено перш за все на нас з Вами. Ми і  раніше всебічне підтримували весь блок правоохоронної роботи і будемо це робити в чинних межах не зважаючи на тимчасовий перебіг подій, коли і АЕС втрачає певну опіку від «міліції» з причин, які від нас і них поки не залежать.

Цитую з чого почав доповідь, з нових обов’язків громад і обраної нею  влади.  « ... вони самостійно вирішуватимуть питання місцевого значення і нестимуть відповідальність за розвиток всієї країни», вказано в зазначеній «Стратегії 2020». Ми добре знаємо, що змін життя на краще від нас чекає не  тільки Держава, а і все місто. А це зобов’язує нас діяти професійно і працювати ініціативно.  

        Дякую за увагу.       

        Слава Україні!

Читайте також

Жінкам, які пережили насильство присвячується: у рамках акції "16 днів проти насильства" - 2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Лише ті, хто пережив насильство, знають, що відчуває людина, яка пережила такі важкі події та опинил...

Відбулася зустріч з волонтерами та волонтерськими організаціями нашої громади

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

22 листопада у виконавчому комітеті Південноукраїнської міської ради відбулася зустріч з волонт...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 26.11.2024

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

  Станом на 26 листопада 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської т...

Продовження виплати пенсії по втраті годувальника особам, які навчаються за денною формою навчання в Україні і за кордоном

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

За нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»...

Я –володар свого майбутнього!

Південноукраїнський міський центр соціальних служб

25 листопада в рамках Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства» з метою пр...

Запрошуємо на навчання жінок, які зараз на етапі ідеї про свій бізнес, а також тих, хто вже має його, але потребує розвитку!

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Проходьте 4-денну програму “Запусти власну справу”, розробляйте бізнес-план і реалі...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.11.2024 по 21.11.2024 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  19 937,6 тис. грн....

Проведено семінар з безробітними

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

22.11.2024 року, за ініціативи управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради...