Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Заробітна плата та її виплати по місту Южноукраїнську за січень–вересень 2015 року
AA

Заробітна плата та її виплати по місту Южноукраїнську за січень–вересень 2015 року

Відділ статистики у місті Южноукраїнську повідомляє, що за січень–вересень 2015 року середньооблікова кількість штатних працівників по юридичних особах та відокремлених підрозділах юридичних осіб із кількістю найманих працівників 10 осіб і більше, складала 12007 осіб, що менше на 169 осіб (1,4%) ніж за січень–вересень 2014 року. Середньооблікова кількість штатних працівників по місту становила 5,8% від кількості штатних працівників по Миколаївській області.

Cередньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень–вересень 2015 року складала 7105,85 грн. та у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилась на 8%. Рівень заробітної плати по місту перевищував у 5,2 раза законодавчо встановлені державні соціальні гарантії (мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум для працездатної особи – 1378,00 грн.) та майже в 1,9 раза середній показник по Миколаївській області (3801,33 грн.).

Упродовж січня–вересня 2015 року адміністрації деяких підприємств продовжували практику застосування вимушеної неповної зайнятості. Так, кількість працівників, які з економічних причин працювали у режимі неповного робочого дня (тижня) становила 460 осіб, або 3,8% середньооблікової кількості штатних працівників. Водночас, відпустки без збереження заробітної плати (на період припинення виконання робіт) адміністрації підприємств не надавали.

Згідно наданих державних статистичних спостережень з праці (без урахування найманих працівників статистично малих підприємств та у фізичних осіб-підприємців) сума заборгованості із виплати заробітної плати на 1 жовтня, як на 1 вересня 2015 року складала 14,3 тис.грн., в той час, на 1 січня 2015 року заборгованість по місту не була зафіксована.

Вся сума боргу сконцентрована на суб’єктах господарювання, щодо яких реалізовуються процедури відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом.

 

 

 

Читайте також

Жінкам, які пережили насильство присвячується: у рамках акції "16 днів проти насильства" - 2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Лише ті, хто пережив насильство, знають, що відчуває людина, яка пережила такі важкі події та опинил...

Відбулася зустріч з волонтерами та волонтерськими організаціями нашої громади

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

22 листопада у виконавчому комітеті Південноукраїнської міської ради відбулася зустріч з волонт...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 26.11.2024

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

  Станом на 26 листопада 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської т...

Продовження виплати пенсії по втраті годувальника особам, які навчаються за денною формою навчання в Україні і за кордоном

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

За нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»...

Я –володар свого майбутнього!

Південноукраїнський міський центр соціальних служб

25 листопада в рамках Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства» з метою пр...

Запрошуємо на навчання жінок, які зараз на етапі ідеї про свій бізнес, а також тих, хто вже має його, але потребує розвитку!

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Проходьте 4-денну програму “Запусти власну справу”, розробляйте бізнес-план і реалі...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.11.2024 по 21.11.2024 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  19 937,6 тис. грн....

Проведено семінар з безробітними

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

22.11.2024 року, за ініціативи управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради...