Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Розпочалися громадські слухання
AA

Розпочалися громадські слухання

6 липня о 18.00 біля школи мистецтв (вул.Миру, 11) відбулася перша зустріч посадових осіб місцевого самоврядування з мешканцями будинків: вул. Дружби Народів, 1, вул. Дружби Народів, 5, вул. Дружби Народів, 8, вул. Дружби Народів, 6, вул. Дружби Народів, 4, вул. Комсомольська, 3, вул. Миру, 9, вул. Миру, 11.

Метою зустрічі було обговорення можливого добровільного об’єднання територіальних громад та перейменування назв вулиць та проспектів міста.

                На громадських обговореннях були присутні  Костянтинівський селищний голова Коляда М.В. та Іванівський сільський голова Нуца В.П.

                Під час обговорення проведено опитування мешканців щодо добровільного об’єднання територіальних громад та перейменування назв вулиць та проспектів міста.
 

 

 

  6 липня о 19.00 відбулася друга зустріч мешканців будинків: вул. Дружби Народів, 17, вул. Дружби Народів, 15, вул. Дружби Народів, 11, вул. Миру, 16, вул. Дружби Народів, 10,  Дружби Народів, 14, вул. Дружби Народів, 16, бул. Курчатова, 4, бул. Курчатова, 2, вул. Дружби Народів, 18, вул. Дружби Народів, 20, вул. Дружби Народів, 22, вул. Дружби Народів, 12 з керівництвом міста щодо можливого добровільного об’єднання територіальних громад та перейменування назв вулиць та проспектів міста. 

Секретар міської ради Мірошник Д.М., Костянтинівський селищний голова Коляда М.В. та Іванівський сільський голова Нуца В.П. відповідали на запитання присутніх щодо можливого добровільного об’єднання територіальних громад. Обговорювалися пропозиції перейменування назв вулиць та проспектів міста. Мешканці негативно ставляться до перейменування вулиць та проспектів міста. Пропозицію об’єднання територіальної громади з Костянтинівською селищною радою більшість громадян підтримують. А з Іванівською сільською радою - частково.

Під час обговорення проведено опитування мешканців щодо добровільного об’єднання територіальних громад та перейменування назв вулиць та проспектів міста.

 

 

 

 

 

Читайте також

Відбулася зустріч з волонтерами та волонтерськими організаціями нашої громади

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

22 листопада у виконавчому комітеті Південноукраїнської міської ради відбулася зустріч з волонт...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 26.11.2024

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

  Станом на 26 листопада 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської т...

Продовження виплати пенсії по втраті годувальника особам, які навчаються за денною формою навчання в Україні і за кордоном

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

За нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»...

Я –володар свого майбутнього!

Південноукраїнський міський центр соціальних служб

25 листопада в рамках Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства» з метою пр...

Запрошуємо на навчання жінок, які зараз на етапі ідеї про свій бізнес, а також тих, хто вже має його, але потребує розвитку!

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Проходьте 4-денну програму “Запусти власну справу”, розробляйте бізнес-план і реалі...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.11.2024 по 21.11.2024 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  19 937,6 тис. грн....

Проведено семінар з безробітними

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

22.11.2024 року, за ініціативи управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради...

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради інформує

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

Управлінням соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради проведена організаційна р...