Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Оголошення про проведення громадського обговорення
AA

Оголошення про проведення громадського обговорення

Відповідно до статті 5 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради у липні 2015 року проводить публічне громадське обговорення щодо добровільного об’єднання територіальних громад в Южноукраїнську територіальну громаду  з центром у місті Южноукраїнську.

 

Перелік територіальних громад, від яких надійшли пропозиції щодо  об’єднання,  із зазначенням відповідних населених пунктів:

-         Семенівська сільська рада Арбузинського району;

(села Семенівка, Остапівка, Булацелове);

-         Іванівська сільська рада Арбузинського району;

     (села Іванівка, Панкратове);

-         Костянтинівська селищна рада

(селище Костянтинівка, село Бузьке).

Пропозиції з даного питання  подавати в термін    до 17 липня 2015 року до  виконавчого комітету  Южноукраїнської міської ради на  поштову адресу: вул. Дружби Народів,48, адресу електронної пошти: yuzhvk@gmail.com або за телефоном 2-79-69 із зазначенням прізвища, імені, по-батькові та адреси особи, яка їх подає, для юридичних осіб - із значенням найменування та їх місцезнаходження.

Проведення громадського обговорення у дворах міста за окремим графіком - з 06.07.2015 по 17.07.2015.

Проведення опитування мешканців - до 17.07.2015. 

Організатор громадського обговорення:  загальний відділ апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету та відділ організаційної роботи, планування та контролю  апарату Южноукраїнської міської ради  та її  виконавчого комітету.

 Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення –  до 23 липня 2015 року на офіційному сайті міста Южноукраїнська.

 Опитувальник щодо добровільного об’єднання територіальних громад (версія для друку)

Опитувальник направляти на поштову адресу: вул. Дружби Народів, 48, виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради, адресу електронної пошти: yuzhvk@gmail.com  або gromada0509@gmail.com

 

 

 

 

 

 

Читайте також

Відбулася зустріч з волонтерами та волонтерськими організаціями нашої громади

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

22 листопада у виконавчому комітеті Південноукраїнської міської ради відбулася зустріч з волонт...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 26.11.2024

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

  Станом на 26 листопада 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської т...

Продовження виплати пенсії по втраті годувальника особам, які навчаються за денною формою навчання в Україні і за кордоном

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

За нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»...

Я –володар свого майбутнього!

Південноукраїнський міський центр соціальних служб

25 листопада в рамках Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства» з метою пр...

Запрошуємо на навчання жінок, які зараз на етапі ідеї про свій бізнес, а також тих, хто вже має його, але потребує розвитку!

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Проходьте 4-денну програму “Запусти власну справу”, розробляйте бізнес-план і реалі...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.11.2024 по 21.11.2024 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  19 937,6 тис. грн....

Проведено семінар з безробітними

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

22.11.2024 року, за ініціативи управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради...

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради інформує

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

Управлінням соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради проведена організаційна р...