Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Обговорили проблеми фінансування медсанчастин
AA

Обговорили проблеми фінансування медсанчастин

 За ініціативою голови Атомпрофспілки В.О.Матова та з метою обговорення шляхів розв’язання скрутного фінансового становища спеціалізованих медико-санітарних частин, які обслуговують працівників підприємств атомної енергетики та промисловості 04 червня 2015 року м. Києві відбулась нарада за участю представників органів місцевої влади, керівників медсанчастин, голів профспілкових організацій, 9 міст-супутників підприємств атомної енергетики та промисловості України.

Від міста Южноукраїнська в засіданні взяли участь заступник міського голови - Нікітіна Я.О, заступник генерального директора ВП «ЮУ АЕС» - Авраменко В.А, начальник фінвідділу – Гончарова Т.О, начальник ДЗ «СМСЧ № 2» Стахорська О.В, голова профорганізації ДЗ «СМСЧ № 2» Староконь Л.В.

Враховуючи неукомплектованість штату, в тому числі відсутність працівників у зв’язку з перебуванням у відпустці та відрядженні МОЗ України немало можливості надати кандидатуру для участі в відповідній нараді.

 Законом України «Про державний бюджет України на 2015 рік» передбачено передачу фінансування ДЗ «СМСЧ № 2» з державного бюджету на місцеві бюджети шляхом надання останнім медичної субвенції, яка становить по різним медичним закладам від 25% до 75% від видатків минулого року. Таке фінансування призведе медико-санітарні частини до скорочення штатів, втрати спеціалізації та якості надання медичної допомоги жителям, в першу чергу працівникам АЕС.

Більшість міських голів та керівників медсанчастин запропонували підтримати рішення про збереження медико-санітарних частин в Міністерстві охорони здоров’я України.

Результатом даної наради став лист голови Атомпрофспілки В.О.Матова до Президента України Порошенко П.О, Прем’єр-Міністра України Яценюка А.П. щодо виділення додаткових коштів на фінансування медико-санітарних частин та створення структури в МОЗ України з управління медсанчастинами, які обслуговують працівників підприємств атомної енергетики та промисловості України.

 

Читайте також

Відбулася зустріч з волонтерами та волонтерськими організаціями нашої громади

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

22 листопада у виконавчому комітеті Південноукраїнської міської ради відбулася зустріч з волонт...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 26.11.2024

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

  Станом на 26 листопада 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської т...

Продовження виплати пенсії по втраті годувальника особам, які навчаються за денною формою навчання в Україні і за кордоном

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

За нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»...

Я –володар свого майбутнього!

Південноукраїнський міський центр соціальних служб

25 листопада в рамках Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства» з метою пр...

Запрошуємо на навчання жінок, які зараз на етапі ідеї про свій бізнес, а також тих, хто вже має його, але потребує розвитку!

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Проходьте 4-денну програму “Запусти власну справу”, розробляйте бізнес-план і реалі...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.11.2024 по 21.11.2024 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  19 937,6 тис. грн....

Проведено семінар з безробітними

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

22.11.2024 року, за ініціативи управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради...

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради інформує

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

Управлінням соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради проведена організаційна р...