Відбулася апаратна нарада під головуванням міського голови Валерія Онуфрієнка
У понеділок, 25 листопада, у сесійній залі відбулася апаратна нарада під головуванням міського голов...
Res --> 1
Управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради у відповідності до рекомендацій Миколаївської обласної ради профспілок та на виконання вимог ст.2 Закону України «Про колективні договори і угоди», ст.17 Закону України «Про підприємства в Україні», ст.11, 12 Кодексу законів про працю України пропонує розпочати двосторонні переговори та роботу з укладання колективних договорів на 2015 рік.
Підприємства, на яких укладено довгострокові колективні договори, повинні внести зміни та доповнення до них у зв’язку зі змінами, які стались в законодавстві України, особливо в частині оплати праці, та надати на повідомну реєстрацію.
Повідомна реєстрація колективних договорів, змін та доповнень до діючих довгострокових колективних договорів здійснюється в управлінні праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради за адресою: бульвар Цвіточний, 4 кабінет 25.
У понеділок, 25 листопада, у сесійній залі відбулася апаратна нарада під головуванням міського голов...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 19 937,6 тис. грн....
22.11.2024 року, за ініціативи управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради...
Управлінням соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради проведена організаційна р...
Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради надає роз'яснення щодо...
Саме з цього дня стартує «Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» Біла с...
22 листопада в приміщені Сервісного офісу у справах ветеранів пройшла весела квест-гра з елементами...
З 17 по 23 листопада в Южноукраїнській міській територіальній громаді зареєстровано 4 актові ...
Щорічно з 25 листопада до 10 грудня проводиться Всеукраїнська кампанія «16 днів проти насильст...
1. Увійдіть на вебпортал електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua) та авторизуйтесь у...