Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Інформаційно-роз′яснювальна робота серед населення
AA

Інформаційно-роз′яснювальна робота серед населення

З метою  попередження пожеж та загибелі протягом осінньо-зимового періоду 2014-2015 років серед підвищеної групи ризику (самотніх осіб похилого віку, бездомних осіб, багатодітних сімей, неблагонадійних сімей, інвалідів та тих, які потребують соціальної підтримки)  розроблений спільний графік проведення рейдів та інформаційно-роз'яснювальної роботи. Відповідно до графіку двічі на тиждень протягом жовтня 2014 - лютого 2015 спеціалістами управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, спеціалістами Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України та спеціалістами центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді проводяться рейди.

Всього з початку жовтня 2014 року в ході проведення рейдів 278 сімей отримали інформаційні листівки з питань пожежної безпеки та захисту від аферистів, проведено бесіди з 547 особами, розповсюджено  556 листівок.

 

  

Читайте також

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.11.2024 по 21.11.2024 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  19 937,6 тис. грн....

Проведено семінар з безробітними

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

22.11.2024 року, за ініціативи управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради...

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради інформує

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

Управлінням соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради проведена організаційна р...

Новонароджені та шлюби

Южноукраїнський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

З 17 по 23 листопада в Южноукраїнській міській територіальній громаді зареєстровано 4 актові ...