Відбулася апаратна нарада під головуванням міського голови Валерія Онуфрієнка
У понеділок, 25 листопада, у сесійній залі відбулася апаратна нарада під головуванням міського голов...
Res --> 1
З метою попередження пожеж та загибелі протягом осінньо-зимового періоду 2014-2015 років серед підвищеної групи ризику (самотніх осіб похилого віку, бездомних осіб, багатодітних сімей, неблагонадійних сімей, інвалідів та тих, які потребують соціальної підтримки) розроблений спільний графік проведення рейдів та інформаційно-роз'яснювальної роботи. Відповідно до графіку двічі на тиждень протягом жовтня 2014 - лютого 2015 спеціалістами управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, спеціалістами Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України та спеціалістами центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді проводяться рейди.
Всього з початку жовтня 2014 року в ході проведення рейдів 278 сімей отримали інформаційні листівки з питань пожежної безпеки та захисту від аферистів, проведено бесіди з 547 особами, розповсюджено 556 листівок.
У понеділок, 25 листопада, у сесійній залі відбулася апаратна нарада під головуванням міського голов...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 19 937,6 тис. грн....
22.11.2024 року, за ініціативи управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради...
Управлінням соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради проведена організаційна р...
Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради надає роз'яснення щодо...
Саме з цього дня стартує «Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» Біла с...
22 листопада в приміщені Сервісного офісу у справах ветеранів пройшла весела квест-гра з елементами...
З 17 по 23 листопада в Южноукраїнській міській територіальній громаді зареєстровано 4 актові ...
Щорічно з 25 листопада до 10 грудня проводиться Всеукраїнська кампанія «16 днів проти насильст...
1. Увійдіть на вебпортал електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua) та авторизуйтесь у...