«Це саме той ветеран»
Український ветеранський фонд запустив інформаційну кампанію, щоб нагадати — кожен ветеран зас...
Res --> 1
За ініціативи Уряду (протокольне рішення засідання Кабінету Міністрів України № 41 від 21.06.2017 р.) у державній установі «Урядовий контактний центр» створено сектор прийому звернень з використанням жестової мови для можливості громадян з порушенням функцій мовлення та слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади.
Звертаємо увагу, що технологія працює поки що в тестовому режимі, приймає усі звернення за допомогою програми Skype, окрім звернень для виклику екстрених служб.
Більш детальну інформацію можна знайти на офіційному веб-сайті Урядового контактного центру за посиланням: http://ukc.gov.ua/about/diyalnist/348709.
Український ветеранський фонд запустив інформаційну кампанію, щоб нагадати — кожен ветеран зас...
Щороку 20 листопада в день річниці прийняття Конвенції про права дитини Україна відзначає Всесвітній...
Найчастіше аварії стаються через нетверезих водіїв або необережність пішоходів, які у сутінках стают...
Міський голова Валерій Онуфрієнко разом із депутаткою міської ради Анастасією Палько, яка є також за...
На базі «Центру комплексної реабілітації «Поділля» у Вінниці відкрито унікальний м...
21.11 в м.Південноукраінськ , Вознесенського р-ну буде працювати мобільна група БФ «Право...
У межах Меморандуму Міністерства у справах ветеранів України із МБФ “Сприяння розвитку медицин...
Реабілітація дітей з інвалідністю – це відшкодування вартості реабілітаційних послуг для дітей...
Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради інформує територіальну гро...
Чому ППД важлива й де її місце в організаційній структурі підприємства? ППД дає змогу управляти р...