Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Приймаються звернення громадян, які користуються жестовою мовою!
AA

Приймаються звернення громадян, які користуються жестовою мовою!

За ініціативи Уряду (протокольне рішення засідання Кабінету Міністрів України № 41 від 21.06.2017 р.) у державній установі «Урядовий контактний центр» створено сектор прийому звернень з використанням жестової мови для можливості громадян з порушенням функцій мовлення та слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади.

Звертаємо увагу, що технологія працює поки що в тестовому режимі, приймає усі звернення за допомогою програми Skype, окрім звернень для виклику екстрених служб.

Більш детальну інформацію можна знайти на офіційному веб-сайті Урядового контактного центру за посиланням: http://ukc.gov.ua/about/diyalnist/348709.

Читайте також

З липня 2025 по лютий 2026 року проходитиме міжнародне опитування домогосподарств МІКС про те, як живуть та чого потребують українські родини сьогодні

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

З липня 2025 по лютий 2026 року проходитиме міжнародне опитування домогосподарств МІКС про те, як жи...

Роботодавці, які вдаються до використання незадекларованої праці, наражають себе на значні ризики

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської

У разі використання найманої праці без належного оформлення, роботодавці можуть бути притягнуті до а...