AA

Забезпечення деяких категорій громадян побутовою технікою та оргтехнікою, послугами з установки та налагодження виданої техніки

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради повідомляє, що відповідно до Порядку забезпечення деяких категорій громадян побутовою технікою та оргтехнікою, послугами з установки та налагодження виданої техніки, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 16.04.2020 №127 здійснюється забезпечення деяких категорій громадян побутовою технікою та оргтехнікою, послугами з установки та налагодження виданої техніки.

Право на отримання побутової техніки та оргтехніки, послуг з установки та налагодження виданої техніки поширюється на осіб з інвалідністю та учасників бойових дій, у яких середньомісячний сукупний дохід на одну особу за шість календарних місяців, що передують місяцю звернення, не повинен перевищувати загального показника 1,5 прожиткового мінімуму середнього показника на одну особу в розрахунку на місяць, затвердженого станом на 1 січня поточного року.

Для безкоштовного забезпечення побутовою технікою і оргтехнікою до департаменту надаються:

заява громадянина;

копія паспорта;

копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

копія довідки медико-санітарної експертної комісії про встановлення групи інвалідності – для осіб з інвалідністю;

копія посвідчення учасника бойових дій – для учасників бойових дій;

довідка про склад сім’ї;

довідка про доходи кожного члена сім’ї (до членів сім’ї відносяться особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки);

довідка з центру зайнятості для осіб, які зареєстровані як безробітні;

складений робочою групою акт обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника.

Побутова техніка надається безкоштовно та довічно і поверненню не підлягає, заявники забезпечуються побутовою технікою або оргтехнікою одноразово.

Більш детальну інформацію можна отримати в департаменті соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради за адресою: бульвар Цвіточний, б.4, І поверх, кабінет №5, телефон 5-50-03.

 

Читайте також

Робоча поїздка

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

16.04.2021 відбулась робоча поїздка за участю заступника міського голови з питань діяльності виконав...

Проблему з киснем можна вирішити!

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

В зв’язку із погіршенням епідеміологічної ситуації в Україна пов’язаної із розповсюдженн...

Орфанні хвороби: які безоплатні послуги може отримати пацієнт за Програмою медичних гарантій

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Орфанні захворювання дуже різноманітні. Серед них — муковісцидоз, первинні імунодефіцити, хвор...

В допомогу роботодавцю - приблизний перелік документації з охорони праці для підприємств

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

В рамках відзначення Всесвітнього Дня охорони праці нагадуємо про перелік обов’язкової докумен...

До уваги керівників підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування!

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

В рамках відзначення Всесвітнього Дня охорони праці у 2021 році під девізом «Передбачати, готу...

Увага власникам дачних ділянок!

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Видача талонів для пільгового проїзду на дачі розпочнеться з 13.04.2021. Видача талонів буде здій...

Народні депутати підтримали виплати бізнесу в «червоних» зонах по 8000 грн.

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Верховна Рада ухвалила президентський законопроект про виплати 8 тис.грн підтримки для ФОП та найман...

Відбулася зустріч заступника міського голови Марії Дроздової з працівниками колективу КНП ЮМБЛ

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

  07.04.2021  вІдбулася зустріч профільного заступника міського голови Дроздової М.Б. з...