![](https://storage.googleapis.com/yu-mk-ua.appspot.com/2024/7/3/news/box3/85090cd654ee41a9b254df772d27e0ce.jpeg)
Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Res --> 1
17.02.2021 у приміщенні департаменту соціальних питань та охорони здоров'я Южноукраїнської міської ради відбувся міні-семінар на тему: «Актуальні питання у сфері праці» для фізичних осіб підприємців (далі - ФОП) та найманих працівників за участю спеціалістів відділу праці.
В ході якого були розглянуті наступні питання:
- дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці;
- порядок оформлення найманих працівників та перелік документів, які повинні бути наявні у підприємців;
- особливості ведення документації з охорони праці.
В даному заході прийняли участь 5 осіб.
Шановні суб'єкти господарської діяльності!
Якщо у Вас будуть виникати питань щодо дотримання норм трудового законодавства просимо телефонувати за номером 5-55-27.
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...
Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація електрогенераторів....
Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...
З метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб...
27.06.2024 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради організована робот...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, зв’язку з початком робо...
Чи можливе звільнення з ініціативи працівника у разі втрати зв'язку із роботодавцем внаслідок во...
Стартував проєкт «Місце надії України» (Ukrainian Hope Place) З 1 березня 2024...
Розпорядженням міського голови від 18.06.2024 №178-р відповідно до п.61 Порядку проведення приз...