Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Відбулась чергова робоча зустріч з розробниками програмного забезпечення в КЗ «ЮМЛ»
AA

Відбулась чергова робоча зустріч з розробниками програмного забезпечення в КЗ «ЮМЛ»

12.10.2017 в місті Южноукраїнську відбулась чергова робоча зустріч з розробниками програмного забезпечення в КЗ «ЮМЛ», за участю першого заступника Ганни  Мустяци, депутатів Южноукраїнської міської ради Олени Захарової та Вадима Узунова, представників департаменту соціальних питань та охорони здоров’я, фінансового управління та комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня».

Як повідомлялось раніше, впровадження новітнього програмного продукту дасть змогу пацієнтам спростити процедуру запису на прийом до лікаря, що тим самим зніме навантаження на самих лікарів.

Також спеціальна, так звана «соціальна картка» (медична) стане в нагоді пільговим категоріям населення міста, оскільки служитиме знижкою для проїзду у міському транспорті та дачних перевезеннях.  

По закінченню зустрічі було прийнято рішення про початок запровадження вищезазначеного програмного забезпечення в комунальному закладі «Южноукраїнська міська лікарня». 

 

Читайте також

Інформація про стан виконання Програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в Южноукраїнській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...

До уваги ветеранів війни, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

20 березня 2024 року командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України запрова...

Засідання круглого столу по підведенню підсумків проведення заходів до Всесвітнього Дня охорони праці

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Щороку 28 квітня в Україні відзначається Всесвітній день охорони праці. Відповідно до рекомендацій М...