AA

Увага власникам дачних ділянок!

 

Видача талонів для пільгового проїзду на дачі розпочнеться

з 01.04.2019 року

на протязі усього робочого дня з 8.00 до 17.00,

без обідньої перерви.

 

За наступними напрямками в такі дні:

01, 02, 03, 08, 09 квітня – СОТ «Бузьке»;

04, 05, 10, 11, 12 квітня – СОТ «Південний Буг», СОТ «Протон», СОТ «Ташлик».

Для отримання талонів пільговик звертається особисто та надає такі документи:

- посвідчення, яке дає право на пільговий проїзд;

- паспорт;

- членську книжку, яка підтверджує власника дачної ділянки;

- копію членської книжки, яка підтверджує власника дачної ділянки при першому зверненні.

Велике прохання дотримуватись графіку для збереження Вашого спокою.

Дачні перевезення по виданим талонам розпочнуться з 15 квітня.

 

 

Читайте також

Проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

          17.05.2019 комісією з питань легалізації заробітної плати та зайн...

Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у місті Южноукраїнську

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

16.05.2019 року у залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засіданн...

Стажування при працевлаштуванні

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров'я Южноукраїнської міської ради повідомляє, що пр...

Привітання до Дня вишиванки

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Колектив департаменту соціальних питань та охорони здоров'я Южноукраїнської міської ради віта...

Відбулось чергове засідання спостережної комісії при виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

15 травня 2019 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головуван...