AA

У ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ Є ПОСАДОВИЙ ОБОВ’ЯЗОК І Є ЙОГО ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

В місті бувають ситуації, коли є потреба звертатись до правоохоронних органів аби отримати відповіді на питання, розгляд яких не входить в компетенцію виконавчого комітету міської ради.

До повноважень міського голови згідно з ст. 42, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в порядку підпорядкованості йому виконавчих органів ради, зокрема належить прийняття та звільнення з роботи відповідних посадових осіб, реагування на їх дисциплінарну поведінку, прийняття рішення з інших питань.

Детальний рівень кураторського забезпечення роботи виконавчих органів ради в частині підпорядкованості реалізується в їх поточній роботі заступниками міського голови з питань виконавчих органів ради, посади яких саме так і названі в Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», зокрема в статтях 51 та 53, де рівень повноважень заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради може виходити навіть до їхнього головування на засіданнях виконавчого комітету ради, а також заступники міського голови з питань виконавчих органів ради до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», ст. 10, призначаються на посади шляхом затвердження відповідною радою, а за ст. 14 заступникам міського голови з питань виконавчих органів ради присвоюються відповідні категорії посад.

За розпорядженнями міського голови є закріплення заступників міського голови з питань виконавчих органів ради з кураторськими обов’язками щодо роботи відповідних  виконавчих органів Южноукраїнської міської ради, як певний рівень їх підпорядкованості вказаним заступникам міського голови, де є певні межі їх компетентності до вимог Закону. 

Шановні Южноукраїнці. В міській раді нашого міста діє дев’ять незалежних юридичних осіб – виконавчих органів ради. Про це Вас вже було поінформовано в публікації «Відповіді на запитання мешканців, на які в ефірі «Твій Всесвіт» 25 травня не вистачило ліміту часу» від 28.05.2020. Виконком міської ради одна з таких осіб. Якщо функцією виконкому було б харчувати дітей в школах, ми б це робили і за це несли б відповідальність. Та наразі за використання бюджетних коштів на вказані цілі несе відповідальність Управління освіти. У нас є Департамент соціальних питань та охорони здоров’я і він несе відповідальність за кошти, які відповідно до Закону виділяє йому міська рада. Точно так і з коштами на ремонти в місті чи по дитячому садку №8, які на вказані цілі використовує Департамент інфраструктури міського господарства, якщо там є помилка чи зловживання, то це має встановити правоохоронний орган.

Функція міського голови така, тільки є комісійні чи в інший спосіб досліджені підстави з тих чи інших фінансових, майнових чи інших порушень, міський голова звертається в правоохоронні органи аби там розглядали питання, яке викликало такі підстави, той чи інший сумнів.  

В 2019 році міський голова декілька разів звертався до правоохоронних органів з різних питань, відомо, що порушені кримінальні справи. В червні 2020 року до правоохоронних органів  направлено три звернення. Це ремонтно-будівельні роботи, які викликали запитання та умови оплати праці. Виконавці цих робіт та прийнятих рішень мають вищу освіту, фах та зможуть спростувати підстави сумнівів щодо якості їхньої роботи, які виникли за комісійними висновками.

21.05. та 25.05.2020 року відбулись засідання постійних депутатських комісій з питань ремонту дитячого садку №8. Є комісійне рішення щодо сумнівів по геології ґрунтів по ДНЗ-8 та з інших питань по цьому дитсадку. Матеріали передані в правоохоронні органи.

 

    Міський голова  В. Пароконний

 

Читайте також