AA

ТАРИФ НЕ ПОВИНЕН РУЙНУВАТИ БЮДЖЕТ СІМ’Ї

Стислі пояснення та графічне відображення до актуальної потреби захисту громадян України – оплачувати обґрунтовані тарифи на житлово-комунальні послуги.  

Тарифи послуг обслуговування житла в ОСББ та в будинках, де створений «Управитель» залежні від вміння їхніх керівників господарювати самостійно та від спроможної підтримки бюджетів і цільових програм.

Натомість тарифи на комунальні послуги для Южноукраїнська є більш  характерними аби їх взяти за зразок захисту людини. Адже є проблема з підняттям тарифів так, як це аргументують, зокрема ВП ЮУ АЕС (ДП НАЕК «Енергоатом» та КП ТВКГ), бо з однієї сторони у них є їхні аргументи піднімати тарифи на комунальні послуги, з іншої сторони у виконкому міської ради є своя аргументація стримувати зростання тарифів.

Причини: є позиція Президента України – не піднімати тарифи, є зауваження до економічної обґрунтованості тарифів від вказаних заявників і є низька платоспроможність мешканців, яка не в повній мірі компенсується централізовано.

Вказане вище в спрощенні проілюстровано в графічному додатку, де:

  1. Повий комунальний тариф, який потрібно сплатити споживачу послуг.
  2. Платоспроможність споживача послуг.
  3. Пільги та субсидії.
  4. Домогосподарства (сім ‘ї), сумарний дохід яких виходить за декларовані Урядом України межі – 15% оплати комірного, (які втратили субсидію).
  5. Рух комунальних послуг від їх виробників та постачальників до споживача.
  6. Постачальник та умовний тариф комунальної послуги.
  7. Рівень тарифу на комунальну послугу, який обґрунтовується економічно.
  8. Бюджет міста, який має обов’язок захищати сферу споживання від тарифів на комунальні послуги, які не обґрунтовані.

 

      Міський голова    В. Пароконний

 

 

 

Читайте також