![](http://yu.mk.ua/uploads/files/2024/7/3/news/box3/85090cd654ee41a9b254df772d27e0ce.jpeg)
Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Res --> 1
23 жовтня 2018 року відбувся перший забір речей з «соціальних контейнерів». Працівниками департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради, комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноукраїнську» та головою Южноукраїнської міської організації «Товариство Червоного Хреста України» спустошено вже 5 контейнерів.
Звертаємо увагу жителів міста на те, що в контейнерах можна залишати лише чисті речі. Велике прохання не кидати до контейнерів будь якого сміття (батарейки, пляшки, а особливо недопалки – це може спричинити пожежу!). Велика вдячність тим, хто залишив чисті та складені речі в надійно зв’язаному пакеті.
Залишаючи речі в «соціальному контейнері» пам’ятайте, що це дарунки нужденним людям.
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...
Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація електрогенераторів....
Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...
З метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб...
27.06.2024 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради організована робот...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, зв’язку з початком робо...
Чи можливе звільнення з ініціативи працівника у разі втрати зв'язку із роботодавцем внаслідок во...
Стартував проєкт «Місце надії України» (Ukrainian Hope Place) З 1 березня 2024...
Розпорядженням міського голови від 18.06.2024 №178-р відповідно до п.61 Порядку проведення приз...