Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Що потрібно зробити, щоб відновити втрачене чи пошкоджене пенсійне посвідчення?
AA

Що потрібно зробити, щоб відновити втрачене чи пошкоджене пенсійне посвідчення?

Пенсійне посвідчення – документ, що підтверджує призначення пенсії.

Якщо втрачено/пошкоджено пенсійне посвідчення, пенсіонер може отримати новий документ. Для цього потрібно подати заяву на виготовлення нового пенсійного посвідчення.

Зробити це можна, звернувшись до обраного сервісного центру територіального органу Пенсійного фонду України, або через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) чи за допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.

При особистому зверненні пред’являється паспорт та заповнюється відповідна заява, до якої додається фото.

На вебпорталі електронних послуг Фонду заява на виготовлення пенсійного посвідчення міститься у розділі “Щодо пенсійного забезпечення”.

Якщо подавати заяву з мобільного застосунку “Пенсійний фонд”, потрібно обрати вкладку “До ПФУ”: розділ “Комунікації до ПФУ” – “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.

Для подання заяви на виготовлення посвідчення через електронні сервіси Фонду необхідно підготувати скановані копії документів: паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, підпису (має бути виконаний чорнилами чорного кольору) та фотографії.

Пенсійне посвідчення (після виготовлення) буде видано людині в обраному сервісному центрі Фонду (зазначається в заяві).

Електронне відображення пенсійного посвідчення в мобільному застосунку Дія, яке генерується після виготовлення пенсійного посвідченням, має таку ж юридичну силу як і традиційне пенсійне посвідчення.

Довідково:

Порядок оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії, затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 03.11.201 №26-1 (із змінами).

Читайте також

Для надання додаткової підтримки на придбання твердого палива одержувачі житлових субсидій і пільг мають надати згоду на збір, передачу та обробку персональних даних

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Уряд визначив, що для отримання додаткової підтримки на придбання твердого пічного побутового палива...

Щодо заповнення декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Форму декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (далі &...

Пенсія у зв’язку з втратою годувальника за особу, зниклу безвісти за особливих обставин

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Непрацездатні члени сім’ї особи, зниклої безвісти за особливих обставин, мають право на призна...

До уваги громадян!

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

У сервісних центрах Пенсійного фонду України доступна функція — шеринг цифрового паспорта гром...

Інформація про субсидію на опалювальний період з'явиться в особистому кабінеті на порталі Фонду в листопаді

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинко...

Підтвердження стажу роботи внутрішньо переміщеним особам показаннями свідків

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Стаж роботи за відсутності документів у разі, коли підприємства, установи, організації або їх правон...

Право на встановлення пенсії за особливі заслуги відповідно до Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Громадянам України, які мають значні заслуги у сфері державної, громадської діяльності, досягнення в...

Шановні громадяни!

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Якщо у вас виникли питання щодо призначення/перерахунку/виплати пенсій, житлових субсидій та пільг,...