AA

РЕМОНТ ДИТСАДКА ПО ЦІНІ НОВОГО БУДІВНИЦТВА

Наше місто будувалось на місцевості, яка потребувала суттєвого вертикального планування. В окремих випадках перепади висот і низин були суттєвими, балки засипались ґрунтом. Дуже схоже, що до проектування і будівництва наших житлових будинків розбудовники Южноукраїнська були більш відповідальними з огляду на їх етажність, а ось двоповерховим школам та дитячим садкам повезло менше. В тій чи іншій мірі вони «тріщать», міська рада виділяє кошти на проектування і їх додаткове укріплення.  

Серед названих споруд більше всіх постраждав дитсадок №8. Перша спроба його укріплення (2018, 2019 роки) не вдалась. П’ять мільйонів смоли безрезультатно пішли під фундамент, як невдалий спосіб його зміцнення. А наразі друга спроба – не то ґрунти не так дослідили, з чого проявилась проблема боязні помилитись в проектуванні і на цьому фоні просто занадто перестрахувались, чи ще якісь були причини, але нещодавно з’ясувалось, що за проектним рішенням так підняли ціну ремонту цього садочку, що ремонт за нормами вартості наблизився до вартості нового будівництва. Почали негайно працювати посадові особи виконавчого комітету аби з’ясувати що відбулось, адже ціна першого етапу робіт - блок «Б» понад 50 млн грн., а далі буде і блок «А»?

До повноважень, я з дорученням звернувся і це питання було розглянуто за участі замовника проекту – керівництва Департаменту інфраструктури міського господарства та за його договором проектної організації розробника проектно-кошторисної документації  укріплення дитячого садка №8 на розширеному засіданні постійних депутатських комісій, в якому прийняли участь відповідальні посадові особи виконавчого комітету, керівництво  дитячого садку, батьки дітей з садочку, де відбулось руйнування цілісності стін їхніх груп, мешканці міста. За два тури в два дні засідань потрібних справі обґрунтованих в незалежних етапах виконання робіт, в часі і коштах їх вартості чітких відповідей на поставлені запитання не знайшлось.

За посадовим обов’язком я вжив всіх можливих заходів аби з’ясувати чому така висока вартість ремонту цього дитячого садку і чого тільки не почув. Проектна організація навіть погрожує мені судом за замах на їхню честь, гідність і ділову репутацію. Та я їх і не збираюсь звинувачувати. Я підготував до передачі чергові матеріали по цьому об’єкту в правоохоронні органи, аби вони прийняли рішення і була можливість негайно розібратись, в чому є причина такої високої ціни не таких вже і складних робіт.

Я скликав позапланове засідання Южноукраїнської міської ради на 29 травня 2020, бо до букви Закону, замовник проекту, названий Департамент, підконтрольний і підзвітний раді, яка його утворила. А я більше вірю комісії, яка за моїм дорученням дослідила раптову новину в ціні укріплення дитячого садку, яку головний архітектор міста за нормативами дорівняв до нового будівництва такої ж споруди, чим і спонукав назву цього матеріалу до відома міста.    

Я бачу вихід з ситуації, що склалась, принаймні в процедурному поділі названого проекту на незалежні етапи ремонту дитячого садка і в додатковій експертизі. Та все це має вирішувати міська рада, адже попереду є і інші з названих об’єктів, які мабуть теж потребуватимуть виправлення помилок їх будівництва. Але це не одна проблема, яка склалась у вищезазначеному  Департаменті. Тому, для початку, я підписав розпорядження, відповідно до якого розпочинається службове розслідування по вже сформованим матеріалам для такої роботи, де до неї будуть додані неясності з укріпленням ДНЗ-8 аби ми не потрапили в капкан довгої реконструкції цієї споруди. За таких обставин тимчасово виконувати обов’язки директора ДІМГ буде Пачкова Н.І.   

 

   Міський голова   В. Пароконний

 

 

Читайте також