![](https://storage.googleapis.com/yu-mk-ua.appspot.com/2024/7/3/news/box3/85090cd654ee41a9b254df772d27e0ce.jpeg)
Відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у Южноукраїнській міській територіальній громаді
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Res --> 1
08.07.2021 головний спеціаліст відділу праці Сорочан Вікторія прийняла участь у практичному навчанні з основ Закону України «Про протидію торгівлі людьми». Даний захід був організований Національною соціальною сервісною службою України спільно з Міжнародною громадською організацією «А 21».
Навчання проводилося для посадових осіб органів місцевого самоврядування Миколаївської області, які є відповідальними за процедуру встановлення статусу особи, що постраждала від торгівлі людьми, а також для представників, а також для представників територіальних громад, до повноважень яких належить здійснення заходів та проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи у сфері протидії торгівлі людьми.
Під час навчання активно проводились обговорення вищевказаних питань.
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...
Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація електрогенераторів....
Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...
З метою проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб...
27.06.2024 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради організована робот...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, зв’язку з початком робо...
Чи можливе звільнення з ініціативи працівника у разі втрати зв'язку із роботодавцем внаслідок во...
Стартував проєкт «Місце надії України» (Ukrainian Hope Place) З 1 березня 2024...
Розпорядженням міського голови від 18.06.2024 №178-р відповідно до п.61 Порядку проведення приз...