Азартні ігри – це лише розвага
Е-брошура «Азартні ігри – це лише розвага»...
Res --> 1
Існування мобінгу в трудових колективах може стати причиною зниження ефективності діяльності будь-якого підприємства. Тому власникам та директорам підприємств і організацій для профілактики мобінгу слід вжити ряд заходів:
Формувати в організації здорову організаційну культуру.
Роль керівника — підтримати в робочих колективах здоровий соціально-психологічний клімат.
Розвивати у вищого керівництва управлінські навички.
Створювати механізми отримання зворотного зв’язку від службовців.
Чітко формулювати службові обов’язки і точно позначати межі індивідуальної відповідальності кожного працівника.
Забезпечити чіткий і раціональний поділ праці між різними структурними підрозділами, виключити перетин і дублювання поставлених перед ними завдань.
Формувати зрозумілу систему кадрового просування, давати можливість кар’єрного росту.
Забезпечити відкритість інформаційних потоків на підприємстві та створити прозорий механізм прийняття управлінських рішень.
Виключити можливість родинних або інтимних зв’язків між керівництвом і підлеглими.
Створювати нетерпимість у відношенні до пліток і припиняти будь-які інтриги на роботі.
Узагальнені рекомендації, як себе треба вести, щоб уникнути мобінгу на робочому місці:
По можливості будьте доброзичливі зі всім колективом. Це не означає, що треба перед усіма підлещуватися й плазувати.
Прийшовши на нову роботу (особливо під час випробувального терміну), спілкуйтеся з колективом більш рівно і формально ввічливо. Не прагніть відразу вплутуватися у внутрішні розборки, не привертайте зайву увагу неординарною поведінкою, не нав’язуйте свою емоційну прихильність.
Знайдіть золоту середину між тим, щоб не виділятися з колективу і зберегти своє обличчя.
Ніколи не принижуйте свого колегу. Навпаки, хваліть і намагайтеся підняти його у власних очах і в очах працівників. Тільки не перестарайтеся!
Не пліткуйте і не осуджуйте, а почувши плітку, не поширюйте її в колективі (і взагалі треба знати, коли слід промовчати).
Якщо хтось з працівників пробує вас «дістати», не переживайте, спокійним тоном спробуйте з’ясувати чого він домагається. Не реагуйте на образливі слова. Пам’ятайте, що на ображених воду возять.
Не давайте себе в образу. Іноді варто «показувати зуби».
Не ігноруйте корпоративні заходи, дотримуйтеся традицій і неписаних правил колективу.
Не «фамільярничайте» з керівником, навіть якщо ви з ним у дружніх відносинах. Не афішуйте цю дружбу, дружите за межами фірми.
Сумлінно і професійно виконуйте свої обов’язки. При виникненні конфлікту начальник прийме вашу сторону, навряд чи він захоче втрачати хорошого працівника.
Е-брошура «Азартні ігри – це лише розвага»...
ГО «Група Активної Реабілітації» з 2008 року працює для того, щоб люди, які отримали ура...
10.07.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання ком...
11.07.2024 р. відбулася нарада з вирішення питань функцонування пунктів незламності та забезпечення...
“Сильна спека в Україні триває і триватиме”, — попереджають синоптики. Під час...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує територіальну громаду...
02.07.2024 року у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступник...
Які обов’язки роботодавців щодо забезпечення працівників в умовах літньої спеки Зокрема, б...
Через постійні відключення електроенергії розпочалася активна експлуатація електрогенераторів....
Запрошуємо кандидатів взяти участь у конкурсному відборі на інспекторів Служби освітньої безпеки&nbs...