Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Про які зміни пенсіонер має повідомляти Пенсійний фонд?
AA

Про які зміни пенсіонер має повідомляти Пенсійний фонд?

Статтею 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки.

Пенсіонери у 10-денний термін зобов’язані повідомляти органи Фонду про:

• отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;

• отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;

• зміну прізвища;

• зміну ідентифікаційного коду;

• зміну адреси проживання;

• працевлаштування;

• звільнення з роботи.

Так, інформація щодо прізвища та ідентифікаційного коду необхідна для коректного заповнення документів. Інформація щодо адреси проживання важлива, оскільки електронна пенсійна справа має зберігатися за місцем проживання пенсіонера. А від інформації щодо працевлаштування та звільнення з роботи залежить розмір пенсійної виплати.

Про відповідні зміни можна поінформувати Фонд, звернувшись до найближчого сервісного центру.

Також відповідну заяву можна подати через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього необхідно авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення». У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.

Читайте також

У червні працюючі пенсіонери Миколаївщини, які набули право на перерахунок пенсії, отримають підвищені виплати

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Відповідно до абзацу 5 частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове держа...

Разова грошова виплата до Дня Незалежності України, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань"

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1396 “Деякі питання соціального за...

Надання страхових виплат потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та особам, які мають право на страхові виплати в разі смерті потерпілого

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

21 березня 2024 року набрала чинності постанова правління Пенсійного фонду України від 26.01.2024 №&...