Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Звернення за виплатою недоотриманої пенсії
AA

Звернення за виплатою недоотриманої пенсії

Подати заяву на недоотриману пенсію за померлого пенсіонера можна як безпосередньо у сервісному центрі Пенсійного фонду України, так і дистанційно: через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 (із змінами)).

Перелік документів, які людина має надати для виплати їй недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера, є однаковим при особистому і онлайн зверненні. Разом із заявою надається свідоцтво про смерть, документи які підтверджують родинні стосунки з померлим пенсіонером, документ, що посвідчує особу заявника, реквізити банківського рахунку. Крім того, члени сім’ї надають паспорт або інші документи, які засвідчують їхнє місце проживання з пенсіонером на день його смерті.

Непрацездатні члени сім’ї померлого пенсіонера подають документи, що засвідчують перебування на його утриманні.

Якщо недоотримана пенсія увійшла до складу спадщини (крім пенсій, призначених відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, які не включаються до складу спадщини і виплачуються за зверненнями, що надійшли не пізніше 6 місяців після смерті пенсіонера), то для її одержання до документу, що посвідчує особу заявника, і свідоцтва про смерть, також додається свідоцтво про право на спадщину.

Днем звернення за виплатою недоотриманої пенсії вважається день прийняття органом, що призначає пенсію заяви з усіма необхідними документами. У разі подання заяви через вебпортал — дата реєстрації заяви зі сканованими копіями документів.

Недоотримана пенсія виплачується органами Пенсійного фонду України шляхом зарахування коштів на поточний рахунок людини.

Виплат недоотриманої пенсії провадиться не більш ніж з три роки від дня звернення з усіма необхідними документами.

Додатково повідомляємо.

За більш детальною інформацією можна звернутися до будь-якого сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області або дистанційно скориставшись:

  • вебпорталом Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua);
  • телефонами “гарячої” лінії:

+38 068 668 78 09; +38 050 267 84 24; +38 063 869 06 79;

+38 096 025 06 63; +38 063 362 00 79; +38 099 774 93 97.

Шляхом направлення звернень на:

  • електронну адресу: post@mk.pfu.gov.ua
  • поштову адресу: 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1.

Читайте також

Перебування за кордоном та отримання житлової субсидії: топ-3 актуальних питань

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Сьогодні чимало українців змушені рятуватися від війни за кордоном. Як у такому випадку призначаєтьс...

Чи потрібно пенсіонеру повідомляти органи Пенсійного фонду про зміну прізвища і як замінити пенсійне посвідчення у зв’язку з цим?

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Отримувач пенсії зобов’язаний повідомити Пенсійний фонд про зміну своїх персональних даних. Дл...

Мобільний застосунок «Пенсійний фонд України»: як авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Фонду зі смартфона?

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Мати постійний доступ до своєї електронної трудової книжки чи до інформації про призначену пенсію, с...

Щодо зарахування до страхового стажу періоду роботи в колгоспі після 1965 року на підставі показань двох свідків, які знають заявника по спільній з ним роботі та мають документи про період роботи в колгоспі

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Пунктом 18 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності труд...