Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
AA

Про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

  • статус особи;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників;
  • відомості про періоди трудових відносин;
  • відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
  • відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
  • дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії.

Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія. Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.

У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.

Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.

Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі).

Отримуйте послуги безпечно на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Читайте також

Про забезпечення одноразової виплати особам, яким присвоєно звання Герой України за здійснення визначного геройського вчинку, або членам їх сімей

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

З 01 липня 2024 року Пенсійним фондом України проводиться виплата одноразової грошової винагороди ос...

Як ветерану війни подати заяву про взяття на облік і надання пільг за експериментальним проєктом онлайн

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

В Україні триває експериментальний проєкт, який спрощує ветеранам війни процедуру звернення за пільг...

Всесвітня продовольча програма ООН продовжила програму з підтримки пенсіонерів до кінця 2024 року

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Програму додаткової грошової допомоги для пенсіонерів, які проживають на територіях активних або мож...

Призначення та виплата допомоги на поховання застрахованої особи або особи, яка перебувала на її утримані

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Частиною першою статті 13 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне стр...